قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پرژکتور ال ای دی 450 وات COB صبا ترانس مدل پنجره ای مربع

پروژکتور LED صباترانس 450 وات کد PRST-0019

0 از {{model.count}}
انتخاب رنگ نور : سفید آفتابی
رنگ نور
رنگ نور را انتخاب کنید.
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • جنس بدنه : آلومینیوم
  • رنگ بدنه : طوسی
  • رنگ نور : سفید/آفتابی
  • نوع نوردهی : نیمه متمرکز
  • زاویه تابش (درجه) : 90
8,621,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

معرفی صنایع روشنایی صباترانس (SABA TRANS Lighting)

گروه صنایع روشنایی صباترانس بیش از دو دهه است که حضور درخشان و فعال در صنعت برق و روشنایی کشور دارد و از مجموعه هایی است که طی سالهای اخیر توانسته با همت مدیریت و مهندسین پرتلاش خود تکنولوژی روز، ایده های جدید و قطعات با کیفیت و متنوع را به خوبی به خدمت بگیرد و انواع محصولات LED را تولید کند که هم از درجه کیفی مطلوب و هم از قیمتهای رقابتی برخوردار باشند. از این روست که در سالهای اخیر شبکه وسیعی از نمایندگی های فروش و خدمات صبا ترانس در سراسر کشور فعال شده تا انواع محصولات روشنایی صباترانس را در اختیار هموطنان عزیزمان قرار دهند.

نگاه اجمالی به خانواده محصولات روشنایی صبا ترانس(SABA Trans)   

  • انواع پروژکتورهای COB لنزدار، فلت و رفلکتوردار تا توان 650 وات، پروژکتور LED برج نوری، روشنایی برج نوری
  • انواع پرژکتورهای Power LED و SMD سلولی و تلویزیونی در توانهای متنوع
  • چراغ خیابانی ال ای دی و روشنایی فضای باز و روشنایی محوطه
  • انواع مختلف وال واشر و چراغ نما در اندازه های مختلف از وال واشر 2 وات تا وال واشر بزرگ 108 واتی تک رنگ و مولتی
  • ترانس و استارتر لامپهای گازی متال هالید و قاب پرژکتور خیاری و کم مصرف خور

خلاصه ای از مزایای پرژکتورهای LED، SMD و COB صباترانس به این شرح است:

  • بهرگیری از تکنولوژی روز دنیا و قطعات با کیفیت برندهای معتبر تایوانی، چینی و شرکتهای معتبر داخلی در تولید پروژکتورهای ال ای دی
  • تنوع محصول؛ انواع پروژکتور با قابلیت پخش یا پرتاب نور  و یا ترکیبی از هر دو 
  • توان نور دهی متنوع: از پرژکتور کوچک مناسب برای روشنایی موضعی تا پروژکتور مناسب برای برج نوری بلند با توان نوردهی یا شار نوری فوق العاده بالا
  • تنوع رنگ نور: از نورهای گرم زرد (کلوین 2700) تا طیف نورهای سفید (کلوین 6500) و نورهای رنگی قرمز، سبز، آبی، بنفش، انبه ای، فیروزه ای
  • ضد آب بودن: دارا بودن استاندارد درجه حفاظت محیطی IP65 و IP66 که ایمنی دستگاه در برابر ورود هر گونه ذرات گرد و غبار، آب و بخار آب در اثر ریزش و حتی پاشش، حفظ می گردد.
  • کمترین میزان مصرف انرژی: کاهش بسیار زیاد هزینه سرسام آور برق روشنایی محوطه در کنار طول عمر بالاتر
  • نصب و تعمیر و نگهداری آسان و سریع
  • گارانتی 12 تا 18 ماهه محصولات

معرفی پروژکتور COB صباترانس مدل 450 وات پنجره ای مربع

پروژکتور COB صبا ترانس مدل 450 وات پنجره ای مربع از گروه پروژکتورهای COB به حساب می آید. شکل ظاهری آن از هشت سلول مربع شکل 7 سانتیمتری که به رفلکتور شیار دار آلومینیومی براق و هشت چیپ 60 واتی COB مجهز شده تشکیل شده. درب پروژکتور پنجره ای 450 وات صباترانس از رو و به وسیله تعدادی پیچ محکم شده که از نظر فرآیند تعمیر و نگهداری، به راحتی می توانید به داخل آن دسترسی پیدا کنید. نمود رنگ بسیار خوب پروژکتور سی او بی صباترانس 450 واتی موجب طبیعی جلوه کردن رنگ های بکار رفته در محیط می گردد. از این رو برای مکان های تجاری و تابلوهای تجاری، بهترین عملکرد را ارائه میدهد. 

  • با در نظر گرفتن نور متوسط (150 لومن در هر متر مربع) با این پروژکتور می توانید یک فضای 430 متر مربعی را روشن نمایید.
  • از مهمترین ویژگی های این محصول، سنگینی و کیفیت بالای بدنه آلومینیومی آن است که موجب دوام بیشتر آن در برابر عوامل محیطی می گردد.
  • رفلکتور آلومینیومی بزرگ این محصول هر دو قابلیت پخش و پرتاب نور را همزمان فراهم می کند.
  • ارتفاع مناسب جهت نصب تا 8 متر از زمین.
  • شار نوری پرژکتور COB صباترانس 450 وات COB در حدود 58500 لومن است که نشان دهنده بهره نوری lm/w 130  است که در بین محصولات این شرکت بهترین عملکرد است.
  • مقرون به صرفه و دارای توجیه اقتصادی بسیار خوب جهت تعویض با پرژکتورهای گازی متال هالید 1000 واتی.
  • گارانتی 18 ماهه صباترانس

کاربرد پروژکتور ال ای دی 450 وات COB صبا ترانس مدل پنجره ای مربع

  1. پرژکتور مناسب نصب روی برج نوری 6 تا 8 متری
  2. روشنایی محیطی مکانهای تجاری و عمومی بزرگ مثل مدارس، بیمارستان ها، مساجد و ...
  3. روشنایی فضای سبز ویلا، باغ و پارک و بوستان
  4. روشنایی محوطه های بزرگ پارکینگی و صنعتی مثل کارخانجات

شما می توانید با مراجعه به صفحه وبلاگ نوژین کالا مطالب بیشتری را در رابطه با انواع پرژکتورها مطالعه فرمایید.  

معرفی نسل جدید پرژکتورهای LED صباترانس

ممکن است شما هم تا به حال با موضوع چگونگی تأمین روشنایی و نورپردازی فضای باز مثل حیاط، پشت بام، پارکینگ و باغ و راه کار تأمین روشنایی «مکان سربسته بزرگ» نظیر روشنایی سوله و سالنهای تولید، روشنایی سالن ورزشی و چراغ مناسب پارکینگ های بزرگ مواجه شده باشید. نکته مشترک در همه موارد بالا، انتخاب یک منبع روشنایی با قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف با توانایی پخش و پرتاب نور زیاد است چراکه ممکن است امکان نصب چراغ در هر قسمتی از فضای شما مسیر نباشد و فقط به قسمتهای مشخصی از آنجا دسترسی داشته باشید و یا هزینه انتقال برق به تمام نقاط فضای شما، مقرون به صرفه نباشد. اینجاست که پرژکتورها و به خصوص نسل جدید آنها «پرژکتورهای LED» بکارتان می آید.

در سالهای نه چندان دور استفاده از انواع پرژکتورهای گازی بخار جیوه و بخار سدیم بسیار رایج بود و این منابع روشنایی جزء جدایی ناپذیر روشنایی هر مکانی بود مثل خیابانها و معابر شهری، پارکها و مکانهای وسیع مثل فرودگاه ها، بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای شهری و خلاصه هرآنچه که نیاز به روشنایی و نورپردازی داشت. اکنون دیگر مشکلات مصرف زیاد برق، تعمیر و نگهداری سخت و وقتگیر و محدودیت در تنوع رنگ نور این قبیل پرژکتورها با ظهور انقلاب LED به دست فراموشی سپرده شده. به مرور پرژکتورهای پاور ال ای دی (Power LED) و SMD و COB وارد بازار شدند و خیلی زود جای سلاطین روشنایی نسل قبل را گرفتند.

شباهت ها و تفاوت های تکنولوژی های LED، COB و SMD در ساخت پرژکتور

مسائل مربوط به توضیحات فنی انواع مختلف LED در این مطلب نمی گنجد. ما بیشتر سعی می کنیم این موضوع را در ساخت پرژکتور مورد بررسی قرار دهیم. بطور کلی خانواده پروژکتورهای LED به سه دسته تقسیم می شوند: پروژکتور پاور LED، پروژکتور  LED SMD، پروژکتور  LED COB که هر سه آنها در LED بودن، طول عمر بالا و فوق کم مصرف بودن، مشابه هستند و اما تفاوتها:

  1. پروژکتور پاور LED: چیپهای پاور ال ای دی معمولاً با انواع لنزهای پلی اتیلنی کوچک پخش کننده نور، ترکیب می شوند. هر کدام از انواع لنز، توانایی این را دارد که نور را در زاویه ای خاص هدایت کند. هر چه زاویه تابش لنز (از 5 درجه تا 120 درجه) بسته تر باشد، شعاعهای نور، متمرکز تر شده و پرتاب آن بیشتر می شود. به عبارتی شعاعهای نور به هم متمرکزتر شده و تشکیل پرتوی باریک و و پر نور تری را می دهد و هرچه زاویه لنز بزرگتر باشد، سطح بیشتری را پوشش داده ولی قدرت پرتاب نور آن کمتر می شود. بنابراین میزان پرتاب یا پخش نور، بستگی به انتخاب لنز مناسب برای LED دارد. بنابراین از پرژکتورهای Power LED می توانید در مواقعی کنید که بخواهید نور پرژکتور را در زوایای خاص یا خیلی بسته بتابانید.
  2. پروژکتور SMD: از چیده شدن تعداد معینی چیپ کوچک LED SMD بر روی یک صفحه مخصوص(PCB) و تشکیل بُرد SMD ساخته می شود. چیپهای کوچک SMD در ابعاد، توان و کیفیت مختلف تولید می شوند. یک بُرد LED SMD قابلیت تعمیر و نگهداری بسیار راحتی دارد و از نظر تولید نیز بسیار مقرون به صرفه است. از پروژکتور اس ام دی، در مواقعی استفاده می شود که به قابلیت پخش نور یکنواختی در محیط نیاز داشته باشیم و البته ارزان قیمت تر هستند و معمولاً در ابعاد کوچک و متوسط تولید می شوند.
  3. پروژکتور COB: چیپ «سی او بی» را می توان یک چیپ مجتمع و به هم فشرده SMD در نظر گرفت که می تواند تشکیل یک نقطه نوری متمرکز با توان نور دهی زیاد را بدهد. معمولاً چیپ COB در توانهای 3 تا 100 وات تولید می شود. چیپ COB قابلیت تعمیر شدن ندارد ولی در صورتیکه با هیت سینک(خنک کننده) مناسب استفاده شود، طول عمر بالایی دارد. پروژکتور «سی او بی» را با انواع رفلکتورها و لنزهای عدسی شکل به کار می برند(مشابه عملکرد کاسه چراغ جلوی خودرو) تا به آن قابلیت تمرکز و پرتاب و انتشار موضعی نور بدهند.

خدمات پس از فروش و گارانتی صبا ترانس

گارانتی کلیه محصولات صباترانس تعمیر است که البته قطعه معیوب بطور کامل تعویض می گردد. لذا برای بهرمندی از شبکه خدمات پس از فروش شرکت صباترانس، پس از کنترل کردن کابلها و اتصالات به کمک یک تکنیسین متخصص و در صورت اطمینان از خرابی و نقص فنی دستگاه، می توانید به یکی از این سه روش اقدام نمایید:

  1. هماهنگی و ارسال محصول به صورت مستقیم برای مرکز خدمات شرکت صباترانس به آدرس کرج، کلات، خیابان برق، خیابان شهید باقری شرکت تولیدی صباترانس و شماره تلفن 32319318-026
  2. هماهنگی با مرکز خدمات صباترانس جهت دریافت خدمات از نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش در نقاط مختلف کشور
  3. ارسال قطعه به مرکز پشتیبانی و خدمات نوژین کالا جهت ارسال به مرکز خدمات صباترانس. مدت زمان ارائه خدمات تعمیر  حدود دو هفته است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
جنس بدنه
آلومینیوم
رنگ بدنه
طوسی
رنگ نور
سفید/آفتابی
نوع نوردهی
نیمه متمرکز
زاویه تابش (درجه)
90
PF
0/95
نوع چیپ
COB مربع
توان(وات)
450
شار نوری (لومن)
58500
نوع رفلکتور/لنز
رفلکتور انعکاسی
عرض(cm)
55
ارتفاع(cm)
45
عمق (cm)
12
عمق با دستک (cm)
ندارد
درجه حفاظتی
IP66
کاربرد
استفاده در برج های نوری تا ارتفاع 12 متر در محوطه های باز
گارانتی
18 ماه
وزن (gr)
12000