قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کلید و پریز دلند الکتریک مدل آوا پلاس رنگ سفید/کرم

کلید و پریز آوا دلند

5 از {{model.count}}
انتخاب مدل:
مدل را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ بندی : سفید کرم
رنگ بندی
رنگ بندی را انتخاب کنید.
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • مدل : آدا
  • جنس رویه : پلاستیک ABS
  • جنس مکانیزم : قطعات برنجی و مغزی باکالیت
  • رنگ بندی رویه : سفید
  • ولتاژ کاری : 220 ولت
68,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

سفارش تلفنی

محصولات مرتبط

شرکت دلند الکتریک

شرکت دلند الکتریک با داشتن چهار ده تجربه تولید انواع کلید و پریز روکار و توکار در طرح ها و مدل های مختلف از سال 61 تولید میکنند؛ شرکت دلند با بهره گیری از نیروی کار مجرب و تکنولوژی به روز توانسته علاوه بر رشد کمی و کیفی محصولات و شرکت سهم بسزایی از تامین کلید و پریز در کشور را ایفا کند.

دلند الکتریک


کلید و پریز دلند الکتریک مدل آوا پلاس سفید/کرم

شرکت دلند الکتریک در مدل هم بسیار تنوع بالایی را ایجاد کرده مانند  مدلهای  آسا ، آریا ، آدا و...، ازجمله این مدل ها آسا میباشد که با ظاهری آشنا تولید میشود که جزو پرفروش ترین مدل کلید پریز های دلند میباشد.

انواع کلید پریز دلند الکتریک

 معرفی کلید و پریز مدل اوا دلند الکتریک

  • کلید پریز دلند الکتریک مدل آوا یکی از محصولات برجسته و مورد توجه در صنعت الکترونیک می‌باشد. این کلید پریز با طراحی زیبا و عملکرد قابل اعتماد، یک انتخاب عالی برای نصب در خانه، دفتر کار یا فضاهای تجاری است. در ادامه، شش پاراگراف درباره ویژگی‌ها و کاربردهای کلید پریز دلند الکتریک مدل آوا را بیان خواهم کرد.
  • طراحی و ساخت: کلید پریز دلند الکتریک مدل آوا با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته ساخته می‌شود. طراحی زیبا و منحصر به فرد آن، به راحتی با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگاری دارد و به فضای اطراف زیبایی خاصی می‌بخشد.
  • عملکرد برتر: کلید پریز دلند الکتریک مدل آوا با عملکرد برتر خود، امکان کنترل و روشن و خاموش کردن قدرت برق را به سادگی فراهم می‌کند. با استفاده از این کلید، شما می‌توانید دستگاه‌های برقی مختلفی مانند لامپ، روتر، تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی را به راحتی کنترل نمایید.
  • سازگاری گسترده:پریز دلند الکتریک مدل آوا با ورودی و خروجی استاندارد 220 ولت و جریان 16 آمپر، با اکثر دستگاه‌های الکترونیکی سازگاری دارد. این کلید به عنوان یک محصول چندمنظوره، قابل استفاده در منازل، دفاتر کار، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر فضاهای تجاری است.
  • ایمنی: یکی از ویژگی‌های مهم کلید پریز دلند الکتریک مدل آوا، ایمنی بالا در استفاده است. با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته، این کلید دارای ویژگی‌هایی مانند محافظت در برابر برق‌گرفتگی و بارش آب است که از نظر ایمنی شما و دستگاه‌های الکترونیکی متصل به آن حائز اهمیت است.
  • نصب و استفاده آسان: کلید پریز دلند الکتریک مدل آوا به راحتی قابل نصب و استفاده است. با داشتن پیچ‌های مناسب، شما می‌توانید آن را به دیوار یا پنل برق متصل کرده و در کمترین زمان ممکن از آن استفاده کنید.
  • مقاومت و دوام: کلید پریز دلند الکتریک مدل آوا با مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه‌ها، به شما اطمینان می‌دهد که در طول عمر مفید خود عملکرد عالی را حفظ خواهد کرد. این مقاومت و دوام باعث می‌شود که شما بتوانید برای مدت طولانی از کلید پریز استفاده کنید بدون اینکه نیاز به تعویض آن داشته باشید.
  • به طور کلی، کلید پریز دلند الکتریک مدل آوا رنگ سفید/کرم با طراحی زیبا، عملکرد برتر، ایمنی، سازگاری گسترده، نصب و استفاده آسان و مقاومت بالا، یک گزینه عالی برای استفاده در خانه و فضاهای تجاری می‌باشد.

گواهینامه های شرکت دلند الکتریک

*** پیشنهاد ویژه ***

اگر شما دنبال کلید و پریز با رنگ های متنوع و با کیفیت هستید پیشنهاد میکنیم حتما یک سر به

مطالب مرتبط با کلید و پریز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مدل
آدا
جنس رویه
پلاستیک ABS
جنس مکانیزم
قطعات برنجی و مغزی باکالیت
رنگ بندی رویه
سفید
ولتاژ کاری
220 ولت
چراغ LED
ندارد
ابعاد (cm)
81*81
حداکثر شدت جریان
10 آمپر الی 16 آمپر
درجه حفاظت محیطی
IP 20
قطعات تکمیلی مورد نیاز در هنگام خرید
ندارد
نوع نصب
توکار
ویژگی
ندارد
وزن(گرم)
100