قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کلید شاسی راه پله ثابت الکتریک مدل پرشین طلقی

کلید و پریز کد KPSE-0067

0 از {{model.count}}
انتخاب رنگ قاب طلقی:
رنگ قاب طلقی را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ قاب طلقی : سفید قرمز آبی
رنگ قاب طلقی
رنگ قاب طلقی را انتخاب کنید.
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • مدل : پرشین طلقی
  • جنس رویه : پلاستیک ABS
  • جنس مکانیزم : ورق آهن با قطعات برنجی و مغزی باکالیت
  • رنگ رویه میانی : سفید
  • نوع قاب دور : طلقی شفاف قابل تعویض از روی بدنه در سه رنگ قرمز و آبی کم رنگ و سفید شفاف
33,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.


محصولات مرتبط

خانه مدرن و لوکس با محصولات ثابت الکتریک

معرفی شرکت تولیدی ثابت الکتریک

شرکت ثابت الکتریک مشهد یکی از تولید کنندگان خوش نام و نشان صنعت برق کشور است که سالهاست با تولید مدلهای متنوع کلید و پریز و قطعات هم ردیف، توانسته است رضایت خاطر مصرف کنندگان محترم، اعم از سازندگان مسکن، طراحان دکوراسیون و معماران، مهندسین ناظر برق، برقکاران عزیز و عموم مردوم عزیز ایران را جلب نماید. مدلهای متنوع کلید و پریز لوکس، اقتصادی و جذاب این شرکت سهم بسزایی در خودکفایی و صادرات صنعت برق کشور ایفا کرده است. طراحی و تولید محصولات کلید و پریز با کیفیت و ایمن با قیمتی منصفانه، سرلوحه اهداف ثابت الکتریک است و همگام با به روز شدن سلیقه مصرف کنندگان و پیشرفتهای تکنولوژی، توانمندی های خود را ارتقا داده است. مدلهای کلید و پریز اقتصادی و لوکس و قیمت  مناسب این شرکت در طیف وسیعی از پروژه های ساختمانی مسکونی و تجاری کشور، مورد توجه و استقبال سازندگان خانه لوکس و رویایی، مهندسین ناظر، انبوه سازان، برقکاران و عموم مصرف کنندگان محترم قرار گرفته است.

معرفی کلید و پریز مدل پرشین طلقی شرکت ثابت الکتریک

باز هم می خواهیم یکی دیگر از مدلهای کلاسیک و آشنای کلید و پریز در بازار ایران را حضورتان معرفی کنیم. این بار نوبت کلید و پریز ثابت الکتریک مدل پرشین طلقی است که با ظاهری آشنا و محبوب خانواده های ایرانی طی چند سال اخیر توسط این شرکت تولید می گردد ولی هنوز هم جذابیت، زیبایی و ظرافت خود را داراست و طرفداران پر و پا قرصی در میان خانواده ها و اهالی صنعت ساخت و ساز مسکن دارد. دکمه های خمیده بزرگ و کادرهای طلقی جدا شونده شفاف رنگی، وجه تمایز کلید و پریز مدل پرشین طلقی نسبت به دیگر مدل هاست. از ویژگیهای این مدل می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مورد تأیید جامعه مهندسین برق و اتحادیه های برقکاران
  • طراحی کلاسیک و خوش فرم در میان تولید کنندگان ایرانی و خارجی و قابل رقابت با کلید و پریز خارجی
  • نصب آسان و سریع توسط برقکاران عزیز
  • امکان استفاده از سه مدل قاب رنگی و قابلیت تعویض آسان آنها جهت تغییر دکوراسیون و شستشو
  • قابلیت هماهنگ شدن با هر نوع سلیقه و دکوراسیون منزل و محل کار، کاغذ دیواری، دیوار پوش، رنگ آمیزی ساختمان
  • سازگاری با کادرهای متنوع و رنگی مدل پاور از همین شرکت
  • کلید و پریز لوکس، ایمن و با دوام و استفاده از مواد اولیه پلاستیکی مرغوب و قطعات فلزی برنجی در تولید این محصول
  • گارانتی 3 ساله تعویض
  • بکارگیری شاخک های آهنی قوی و خاص شرکت ثابت الکتریک برای نصب در قوطی کلید جهت بر طرف نمودن دغدغه شل شدن کلید و پریزهای روی دیوار منزل شما مصرف کننده عزیز
  • دارای نشانهای استاندارد ملی و بین المللی 

کلید شاسی زنگ ثابت الکتریک مدل پرشین طلقی

کلید شاسی زنگ ثابت الکتریک مدل پرشین طلقی جهت فعال کردن سیستم تایمر روشنایی راه پله و پارکینگ کاربرد دارد. شاسی آن مجهز به یک فنر برگرداننده است که تا هنگام نگه داشته شدن توسط دست، جریان برق را مانند یک کلید یک پل عبور می دهد. معمولاً در راه پله ها در نقاط مختلفی مثل جلوی در واحدها و درب آسانسورها، تعدادی از این کلید قرار داده می شود تا از هر نقطه ای بتوان روشنایی مجموعه راه پله یا پارکینگ را فعال کرد. با یک بار فشرده شدن کلید شاسی راه پله، تایمر به کار افتاده و جریان برق چراغهای روشنایی راه پله یا پارکینگ را وصل می نماید. روی شاسی آن، تصویر کوچکی از یک راه پله قرار دارد. 


یک خانم و آقای خوش سلیقه و با تدبیر از کلید و پریز مدل پرشین طلقی چه می خواهد:

شما می توانید هر زمانی که مایل بودید بسته به رنگ زمینه محل نصب کلید و پریزها طلق رنگی آن را که در رنگ های آبی و صورتی کم رنگ و سفید موجود است را به صورت جداگانه تهیه نمایید و کلید و پریزهای خود را با رنگ و لعاب محیط منزل یا کارتان هماهنگ نمایید. طلق شفاف دور بدنه آن قابل جدا شدن است و به راحتی می توانید آنرا خارج کرده و تمیز کنید یا حتی بشویید و مجدداً بر روی بدنه متصل نمایید. کلید و پریز مدل پرشینقابهای طلقی آن طوری طراحی شدهاند که از ماندگاری گرد و خاک بر روی لبه بالایی جلوگیری شود و به سرعت قابل گرد گیری باشند. بدنه نیز با شاخک های قوی در داخل قوطی کلید قرار می گیرد تا دغدغه بسیاری از مصرف کنندگان در شل شدن کلید و پریزهایشان را برای همیشه بر طرف می نماید. 

فرایند کنترل کیفی و تست محصولات شرکت ثابت الکتریک در آزمایشگاه های پیشرفته این شرکت، زیر نظر مهندسین و طراحان برجسته بر اساس استانداردهای ملی ایران و ایزو 2008-9001 و 2004-14001 و OHSAS 18001-2007 از شرکت QEC انگلستان و استاندارد بین المللی CE را از شرکت EURO TECH آلمان، صورت می پذیرد. به کارگیری متخصصین مجرب، دستگاه‌های پیشرفته CNC و قالب ریزی، آزمایشگاه مجهز و همین طور کارگاه های مستقل رنگ‌آمیزی، تولید و مونتاژ از دیگر توانایی های شرکت ثابت الکتریک است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مدل
پرشین طلقی
جنس رویه
پلاستیک ABS
جنس مکانیزم
ورق آهن با قطعات برنجی و مغزی باکالیت
رنگ رویه میانی
سفید
نوع قاب دور
طلقی شفاف
قابل تعویض از روی بدنه
در سه رنگ قرمز و آبی کم رنگ و سفید شفاف
ولتاژ کاری
220 ولت
چراغ LED
ندارد
ابعاد(cm)
82*92
حداکثر شدت جریان
10 آمپر
درجه حفاظت محیطی
IP 20
قطعات تکمیلی مورد نیاز در هنگام خرید
ندارد
نوع نصب
توکار
ویژگی
ندارد
گارانتی
گارانتی3 سال تعویض
وزن
90