قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کلید شاسی راه پله مدل پرشین بژ ثابت الکتریک

کلید و پریز ثابت الکتریک کد KPSE-0035

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • مدل : پرشین بژ
  • جنس رویه : پلاستیک ABS
  • جنس مکانیزم : ورق آهن با قطعات برنجی و مغزی باکالیت
  • رنگ بندی رویه : میانی رنگ بژ با قاب طلقی پلی کربنات شفاف دودی
  • نوع قاب دور : ثابت روی بدنه
43,200
32,400 تومان
25%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.


محصولات مرتبط

معرفی شرکت ثابت الکتریک

شرکت ثابت الکتریک از تولید کنندگان معتبر کلید و پریز کشور است که سالهای متمادی است توانسته با تولید مدلهای متنوع اقتصادی، جذاب و لوکس کلید و پریز، سهم شایسته ای در خودکفایی و صادرات صنعت برق کشور ایفا کند. هدف این شرکت ارائه محصولات کلید و پریز خاص، با کیفیت و ایمن است و همگام با سلیقه مصرف کنندگان، پیوسته در حال به روز رسانی توانمندی های خود و ارائه محصولات کلید و پریز لوکس و فانتزی است. مدلهای اقتصادی و لوکس کلید و پریز این شرکت در طیف وسیعی از پروژه های ساختمانی مسکونی و تجاری کشور، مورد توجه و استقبال معماران، مهندسین ناظر، انبوه سازان، طراحان دکوراسیون داخلی و عموم مصرف کنندگان محترم قرار گرفته است.

ویژگی های کلید و پریز مدل پرشین بژ شرکت ثابت الکتریک

می خواهیم یکی دیگر از مدل های کلاسیک و آشنای کلید و پریز در بازار ایران را به حضورتان معرفی کنیم. این بار نوبت کلید و پریز مدل پرشین بژ شرکت ثابت الکتریک است که با ظاهری آشنا و محبوب خانواده های ایرانی، با اینکه چند سالی است توسط شرکت ثابت الکتریک و سایر شرکتهای دیگر تولید می گردد ولی باز هم هنوز جذابیت، زیبایی و ظرافت خود را داراست و هنوز هم طرفداران پر و پا قرصی از طیف های مختلف طراحان دکوراسیون داخلی، معماران و عموم مصرف کنندگان بازار ایران دارد. رنگ میانی بژ و کادر دوددی آن را به راحتی می توان با بسیاری از مدلهای کاغذ دیواری، دیوار پوش و رنگ کاری ساختمان های مسکونی و اداری هماهنگ کرد. کلیدهای بزرگ با اندکی خم بر روی آن و طلق جدا شونده شفاف دودی، وجه تمایز کلید و پریز لوکس مدل پرشین بژ نسبت به دیگر مدل هاست. از مشخصه های بازر این محصول می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • کلید و پریز لوکس و با دوام
  • گارانتی 3 ساله تعویض
  • ترکیب رنگ مناسب برای کسانی که به رنگی غیر از سفید علاقمند هستند
  • بکارگیری شاخک های آهنی قوی و خاص شرکت ثابت الکتریک برای نصب در قوطی کلید جهت بر طرف نمودن دغدغه شل شدن کلید و پریزهای روی دیوار منزل شما مصرف کننده عزیز
  • مانند کلید و پریزهای مدل پانیذ و پویان، ماندگاری گرد و غبار روی لبه های بالایی آن به حداقل رسیده و نیاز چندانی به تمیز کار ندارد و به سرعت قابل گرد گیری است. در عین حال کادر طلقی آن قابل جدا شدن و شستشو است
  • استفاده از مواد اولیه پلاستیکی مرغوب و قطعات فلزی برنجی در تولید این محصول
  • دارای نشانهای استاندارد ملی و بین المللی 

کلید شاسی راه پله مدل پرشین بژ ثابت الکتریک

کلید شاسی راه پله مدل پرشین بژ ثابت الکتریک جهت فعال کردن سیستم تایمر روشنایی راه پله و پارکینگ کاربرد دارد. شاسی آن مجهز به یک فنر برگرداننده است که تا هنگام نگه داشته شدن توسط دست، جریان برق را مانند یک کلید یک پل عبور می دهد. معمولاً در راه پله ها در نقاط مختلفی مثل جلوی در واحدها و درب آسانسورها، تعدادی از این کلید قرار داده می شود تا از هر نقطه ای بتوان روشنایی مجموعه راه پله یا پارکینگ را فعال کرد. با یک بار فشرده شدن کلید شاسی راه پله، تایمر به کار افتاده و جریان برق چراغهای روشنایی راه پله یا پارکینگ را وصل می نماید. روی شاسی آن، تصویر کوچکی از یک راه پله قرار دارد. 

اگر به دنبال کلید و پریز لوکس قیمت مناسب و شیک و در عین حال ایمن و با دوام می گردید، به حسن تجربه و استقبال هزاران مصرف کننده در سراسر کشور، کلید و پریز مدل پرشین بژ ثابت الکتریک انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. یکبار برای همیشه زیبایی و کیفیت را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

فرایند کنترل کیفی و تست محصولات شرکت ثابت الکتریک در آزمایشگاه های پیشرفته این شرکت، زیر نظر مهندسین و طراحان برجسته بر اساس استانداردهای ملی ایران و ایزو 2008-9001 و 2004-14001 و OHSAS 18001-2007 از شرکت QEC انگلستان و استاندارد بین المللی CE را از شرکت EURO TECH آلمان، صورت می پذیرد. به کارگیری متخصصین مجرب، دستگاه‌های پیشرفته CNC و قالب ریزی، آزمایشگاه مجهز و همین طور کارگاه های مستقل رنگ‌آمیزی، تولید و مونتاژ از دیگر توانایی های شرکت ثابت الکتریک است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مدل
پرشین بژ
جنس رویه
پلاستیک ABS
جنس مکانیزم
ورق آهن با قطعات برنجی و مغزی باکالیت
رنگ بندی رویه
میانی رنگ بژ با قاب طلقی پلی کربنات شفاف دودی
نوع قاب دور
ثابت روی بدنه
ولتاژ کاری
220 ولت
چراغ LED
ندارد
ابعاد(cm)
82*92
حداکثر شدت جریان
10 آمپر
درجه حفاظت محیطی
IP 20
قطعات تکمیلی مورد نیاز در هنگام خرید
ندارد
نوع نصب
توکار
ویژگی
ندارد
گارانتی
3 سال تعویض
وزن
90