قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بخاری برقی پیراسته مدل 2000 (کرسی برقی پیراسته 2000)

کرسی برقی پیراسته مدل 2000 کد HTPR-0011

2.5 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : پیراسته
  • استاندارد ملی : دارد (9064237956)
  • محل قرار گیری : زمینی
  • تعداد المنت : 2 عدد
  • نوع المنت : المنت فنری-سرامیکی
321,000
275,000 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی

درباره کرسی برقی پیراسته مدل 2000 (کرسی برقی پیراسته)

بسیاری از افراد مخصوصا افرادی با سن و سال بالاتر هنوز لذت گرم شدن و استفاده از کرسی را در روز های سرد سال فراموش نکرده اند و یا برخی دیگر به دلیل نقل و قول هایی که از آن شنیده اند اشتیاق زیادی برای استفاده از کرسی برقی دارند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، وسایل های گرمایشی بیشتر و بروز تری وارد بازار شدند که همین موضوع باعث کم تر استفاده شدن و همچنین کم رنگ تر شدن کرسی برقی شد. اما با گذشت زمان محبوبیت کرسی برقی از بین نرفته و دوباره در فصول سرد سال بسیاری از افراد و خانواده ها به سمت این محصول گرمایشی محبوب گرایش پیدا کرده اند و با طراحی و تولید مدرن و امروزی، دیگر خطرات و مضرات نسل قبل را نداشته و از ایمنی بالایی برخوردار می باشد. 

نقد و بررسی اجمالی کرسی برقی پیراسته

اگرچه از گذشته تا به امروز استفاده از کرسی برقی در زیر کرسی های چوبی جا افتاده است اما باید این موضوع را در نظر داشت که از این محصول برای مکان های دیگر که نیاز به سیستم گرمایشی دارند و باید گرم نگه داشته شوند نیز می توان استفاده نمود.

کرسی های برقی به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن بسیار مناسب باعث سهولت در جابه جایی و استفاده از آن در مکان های مختلف شده است؛ لازم به ذکر می باشد که کرسی های برقی از توان حرارتی و همچنین مصرق برق کم تری نسبت به بخاری های برقی برخوردار می باشند. البته نباید از خواص درمانی کرسی مانند (رفع کم خونی و کاهش قند خون، پاکسازی بدن، تقویت حافظه و همچنین درمان بیماری های مفصلی مانند زانو درد، رماتیسم و...) نیز بگذریم.

نقد و بررسی کلی بخاری برقی پیراسته پیراسته مدل 2000

کرسی برقی پیراسته مدل 200 با حداکثر توان حرارتی 1000 وات، یک انتخاب ایمن و اقتصادی برای گرم نگه داشتن کرسی سنتی خانواده هایی است که در فصل های سرد سال علاقمند به برپایی کرسی های سنتی هستند. علاوه بر آن، به خاطر نوع گرمادهی ملایم و مطبوع این وسیله، می توانید از آن در زیر میز محل کار خود برای گرم نگهداشتن پاها و بدنتان استفاده نمایید. دو اِلمنت این کرسی برقی دارای درجه کنترل جریان اتوماتیک است و به این ترتیب شما می توانید میزان حرارت دهی و مصرف انرژی کرسی را به دلخواه از حدود 100 وات تا 1000 وات تنظیم نمایید. کرسی برقی پیراسته دارای نشان استاندارد ملی و رده مصرف انرژی A بوده و دارای بهترین حالت بازده انرژی است. رنگ بدنه قرمز رنگ و از نوع الکترواستاتیک است و ماندگاری و دوام بسیار خوبی در منزل شما خواهد داشت. شرکت پیراسته یکی از برندهای معتبر و خوش نام است که سال ها در زمینه تولید لوازم خانگی به ویژه لوازم گرمایشی برقی فعالیت می کند و همواره سعی داشته کالاهای با کیفیت ایرانی را به دست هموطنان عزیزمان برساند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
پیراسته
استاندارد ملی
دارد (9064237956)
محل قرار گیری
زمینی
تعداد المنت
2 عدد
نوع المنت
المنت فنری-سرامیکی
فن
ندارد
حرکت چرخشی فن
ندارد
جهت گرما دهی
به بالا
قابلیت تنظیم دما
بله- با استفاده از درجه ترموستات قابل تنظیم
حداکثر توان گرمادهی
1000 وات
حداقل توان گرمادهی
100 وات
سیستم قطع واژگونی
ندارد
وزن (با کارتن)
1530