قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بخاری برقی 10 شعله پنج طرفه سوپر الکتریک

بخاری برقی کد HTSU-0001

3 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : سوپر الکتریک
  • استاندارد ملی : ندارد
  • ابعاد : 40*26*26 سانتیمتر
  • محل قرار گیری : زمینی
  • تعداد المنت : 10 عدد
422,000
386,000 تومان
9%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی

درباره بخاری برقی سوپر الکتریک

همانطور که از نام این وسیله مشخص است در این بخاری گرما به وسیله لامپ و یا اِلمنت های داخل بخاری ایجاد شده و پخش می شود. در بخاری تابشی، گرما به وسیله اِلمنت های بخاری به محیط بیرون منتقل شده و دمای محیط اطراف خود و یا اتاق را گرم نگه میدارد.
اِلمنت های به کار رفته در این نوع بخاری، لامپ هالوژن یا کوارتز مقاوم در برابر گرما بوده و معمولا اِلمنت های بخاری برقی سوپر الکتریک نسبت به شدت نیروی گرمایی دستگاه متغیر می باشد. 

اغلب بخاری برقی های سوپر الکتریک در پشت اِلمنت های خود سطحی را قرار داده که باعث بازتاب گرمای دریافت شده به محیط بیرون می گردد و در قسمت جلوی بخاری هم شبکه یا نرده هایی متصل شده اند که باعث انتقال دادن گرمای بیشتری به محیط اطراف می شوند و در همین حال احتمال خطرات ناشی از سوختن را به مقدار بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

نقد و بررسی اجمالی بخاری برقی سوپر الکتریک

وجه تمایز این بخاری برقی با بسیاری از مدل ها در طراحی منحصر بفرد آن است که اِلمنت ها در هر چهار طرف بخاری و روی آن قرار گرفته اند و با قرارگیری بخاری برقی در مرکز یک اتاق یا سالن، به راحتی گرما را در تمام محیط به صورت یکنواخت پخش می کند.

برای جلوگیری از بروز حادثه و آتش سوزی، این بخاری مجهز به سیستم عملکرد ایمنی می باشد که در صورت واژگونی بخاری، جریان برق را بصورت اتوماتیک قطع می کند. طراحی بخاری به گونه ای است که در شرایط غیر عادی و تا زاویه 15 درجه به سمت عقب یا جلو واژگون نمی شود.

نقد و بررسی کلی بخاری برقی 10 شعله پنج طرفه

بخاری برقی 10 شعله سوپر الکتریک از 10عدد اِلمنت شیشه ای کوارتز با ظرفیت گرمادهی 200 وات در هر چهار طرف و بالای بخاری بهره  می برد. صفحات استیل براق موجود در پشت المنت ها به پخش بهتر حرارت در محیط از طریق تابش نور اِلمنت های شیشه ای کمک می نمایند. توان مصرفی این مدل بخاری، 2000 وات است. چهار کلید روشن/خاموش روی دستگاه تعبیه شده که برای روشن کردن بخاری و تنظیم میزان گرمای مورد نیاز در پنج حالت 400 و 800 و 1200 و 1600 و 2000 وات از آن ها استفاده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
سوپر الکتریک
استاندارد ملی
ندارد
ابعاد
40*26*26 سانتیمتر
محل قرار گیری
زمینی
تعداد المنت
10 عدد
نوع المنت
شیشه ای کوارتز
فن
ندارد
تنظیم دور فن
ندارد
جهت گرما دهی
از هر چهار طرف + بالا
قابلیت تنظیم دما
در پنج حالت(400-800-1200-1600-2000 وات) با کلید روشن/خاموش
حداکثر توان گرمادهی
2000 وات
حداقل توان گرمادهی
400 وات
سیستم قطع واژگونی
دارد
وزن (باکارتن)
3.3 کیلوگرم