قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل دور شیشه باراد

پنل SMD توکار کد SGBR-0006

0 از {{model.count}}
انتخاب رنگ نور : سفید آفتابی طبیعی
رنگ نور
رنگ نور را انتخاب کنید.
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : باراد
  • جنس بدنه : بدنه پشت آلومینیوم قالب ریزی شده + حلقه رویی ABS
  • رنگ بدنه : سفید
  • رنگ نور موجود : سفید/آفتابی/طبیعی
  • شاخص نمود رنگ (CRI) : >80
51,000
46,000 تومان
10%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی

چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل دور شیشه 9 وات باراد

چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل دور شیشه 9 وات باراد با رعایت اصول فنی و استانداردهای برتر  اروپایی و با استفاده از مرغوب ترین قطعات طراحی و تولید می گردد. نور چراغ بوسیله یک برد SMD DOB با کیفیت 9 واتی تأمین می شود که در حال حاضر یک روش بهینه و اقتصادی در تولید چراغ های LED محسوب می شود. بدنه اصلی چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل دور شیشه 9 وات باراد تماماً از جنس آلومینیوم ساخته شده و بر خلاف تولیدات برخی شرکت ها، دیگر نیازی به اتصال قطعه اضافه به عنوان هیت سینک ندارد. در حالی که بدنه اصلی بسیاری از چراغ SMD توکار مشابه، در حال حاضر از جنس ABS ساخته می شود که در دراز مدت بر روی ماندگاری و دوام چراغ تأثیر منفی دارد. باراد سعی کرده که همه مسائل فنی در تولید محصولات خود را با دقت مورد بررسی و تحقیق قرار دهد و بهترین فرایند را در تولید محصولات خود بکار گیرد. از این رو در تولید قسمت بیرونی چراغ نیز به جای طلق پلاستیکی از شیشه استفاده شده که ضریب بهره وری نوری چراغ را افزایش می دهد. قطر دهانه بیرونی این چراغ هالوژنی سقفی 9.5 سانتیمتر است که با توجه به قطر برش 7 سانتیمتری آن، برش های 7 تا 9 سانتیمتری را پوشش می دهد و یکی از دغدغه های مصرف کنندگان و برق کاران را در انتخاب سایز گردبر مناسب برای چراغ های توکاری سقفی را مرتفع می سازد.

نوردهی و کاربردی

نور چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل دور شیشه 9 وات باراد به صورت کاملاً یکنواخت و ملایم با زاویه باز حدود 160 درجه پخش می شود و بهترین انتخاب برای تأمین روشنایی ساختمان های مسکونی و اداری است. یکنواخت بودن نور چراغ در یک واحد مسکونی از مهم ترین عوامل ایجاد آرامش و لذت از لحظات در کنار هم بودن اعضای خانوداه است.  

شیوه نصب

نصب در ارتفاع نهایی سقف بین 2.5 تا 4 متر، بهترین بهره وری را برای این چراغ ایجاد می کند. پیشنهاد می گردد تعداد چراغ های لازم برای محیط خود را از گزینه "میزان تجربی نوردهی" محاسبه نمایید. البته برای محاسبه دقیق و حرفه ای آن لازم است از متخصصین نورپردازی و محاسبات نرم افزار DIALux بهره برد. ضریب توان این چراغ بیش از 0.9 است که در کنار بهره نوری 100 Lm/W گویای بازدهی عالی و عملکرد خوب آن است و در مقام مقایسه با چراغ های تولیدی بسیاری از شرکت های دیگر که از بهره نوری حدود 80 Lm/W برخوردارند، مزیت قابل توجهی است. به بیان ساده تر شما با استفاده از این چراغ، با مصرف انرژی یکسان، حدود 20 درصد نوردهی بیشتر خواهید داشت. در حال حاضر پنل های SMD دورشیشه شرکت باراد در سه اندازه و رنگ نور سفید، آفتابی و سه حالته (سفید+آفتابی+ترکیبی) تولید می شود.

چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل دور شیشه باراد
چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل دور شیشه باراد ابراهیم میرزایی

جنس صفحه روی اش واقعا شیشه است
چون شنیدم عمر شیشه از طلق بیشتره

1003 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
باراد
جنس بدنه
بدنه پشت آلومینیوم قالب ریزی شده + حلقه رویی ABS
رنگ بدنه
سفید
رنگ نور موجود
سفید/آفتابی/طبیعی
شاخص نمود رنگ (CRI)
>80
زاویه پخش نور
160 درجه
شار نوری (Lm)
900 لومن
بهره نوری (Lm/W)
100 لومن بر وات
توان مصرفی (وات)
9 وات
نوع دیفیوزر
شیشه و مات کننده
نوع چیپ
DOB
PF
>0.9
محدوده ولتاژ کاری
160-240 ولت
کانکتور اتصال سیم ارت
دارد
دمای کارکرد
20- تا 50 درجه سانتی گراد
درجه حفاظت محیطی
IP20
قطر کامل بیرونی (cm)
10.7
قطر بیرونی بدنه (cm)
9.5
قطر برش (cm)
7
ارتفاع (cm)
2.8
شکل
گرد
نوع نصب
توکار
میزان تجربی نور دهی
در کاربری مسکونی برای هر 1.3 متر مربع - در کاربری تجاری برای هر 0.9 متر مربع
کاربرد
روشنایی سقفی برای کلیه قسمت های ساختمان های مسکونی و اداری بجز مکان هایی با تراکم بخار آب بالا، فروشگاه ها و مراکز تجاری با ارتفاع سقف متوسط و... قابل استفاده در انواع پوشش های کناف، رابیتس کاری شده، MDF، چوب، انواع پانل های PVC و فلزی، سنگ و سرامیک
گارانتی
18 ماه تعویض چیپ
وزن
198