قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ پنل SMD توکار 7 وات مدل دور شیشه سه حالته اکوپلاس باراد

پنل SMD توکار کد SGBR-0008

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : باراد
  • جنس بدنه : پلاستیک PVC
  • رنگ بدنه : سفید
  • رنگ نور موجود : سه حالته (سفید+آفتابی+ترکیبی)
  • شاخص نمود رنگ (CRI) : >80
62,000
46,000 تومان
26%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی

چراغ پنل SMD توکار 7 وات مدل دور شیشه سه حالته اکوپلاس باراد

پنل SMD توکار دور شیشه ای 7 وات سه حالته اکوپلاس باراد یکی از تولیدات پر طرفدار شرکت باراد می باشد که با طراحی خاصی که در برد LED آن شده دغدغه شما را برای انتخاب رنگ نور چراغ های هالوژن سقفی منزلتان برطرف می سازد. شما با استفاده از این چراغ هالوژن می توانید با هر بار قطع و وصل کلید برق آن، رنگ نور آن را تغییر دهید و متناسب با نیاز و حال و هوای محل مورد استفاده، تنظیم نمایید. رنگ نور سفید (کلوین 6500)، نور آفتابی (کلوین 3000) و نور ترکیب سفید-آفتابی (کلوین 4500) انتخابهای شما هستند و دیگر در موقع خرید چراغ هالوژن، محدودیتی برای انتخاب رنگ نور اتاق خواب، سالن پذیرایی یا محیط کار خود نخواهید داشت. مثلاً موقع صرف شام در منزل رنگ نور چراغ ها را به ترکیبی تغییر دهید یا موقع پذیرایی چای از نور آفتابی استفاده نمایید. حتی می توانید بسته به سلیقه تان، با خط بندی مناسب تغذیه چراغ های هالوژنی، همزمان از ترکیب های نوری «سفید و آفتابی»، «ترکیبی و سفید» یا «ترکیبی و آفتابی» نیز استفاده نمایید.

نوردهی مناسب

 نور چراغ بوسیله یک برد SMD DOB با کیفیت 7 واتی تأمین می شود که در حال حاضر یک روش بهینه و اقتصادی در تولید انواع چراغ های LED محسوب می شود. بدنه اصلی چراغ پنل SMD توکار 7 وات مدل دور شیشه سه حالته اکوپلاس باراد تماماً از جنس پلاستیک PVC ساخته شده. شرکت باراد سعی کرده که همه مسائل فنی در تولید محصولات خود را با دقت مورد بررسی و تحقیق قرار دهد و بهترین فرایند را در تولید محصولات خود بکار گیرد. از این رو در تولید قسمت بیرونی چراغ نیز به جای طلق پلاستیکی از شیشه استفاده شده که ضریب بهره وری نوری چراغ را افزایش می دهد. 

قطر دهانه بیرونی این چراغ هالوژنی سقفی 9.5 سانتیمتر است که با توجه به قطر برش 7 سانتیمتری آن، برش های 7 تا 9 سانتیمتری را پوشش می دهد و یکی از دغدغه های مصرف کنندگان و برق کاران را در انتخاب سایز گردبر مناسب برای چراغ های توکاری سقفی را مرتفع می سازد.
نور این چراغ توکاری به صورت کاملاً یکنواخت و ملایم با زاویه باز حدود 160 درجه پخش می شود و بهترین انتخاب برای تأمین روشنایی ساختمان های مسکونی و اداری است. ملایم و یکنواخت بودن نور چراغ در خانه و محل کار، از مهم ترین عوامل ایجاد آرامش روانی و لذت از لحظات در کنار هم بودن اعضای خانواده است.

شیوه نصب

نصب در ارتفاع نهایی سقف بین 2.5 تا 4 متر، بهترین بهره وری را برای این چراغ ایجاد می کند. پیشنهاد می شود تعداد چراغ های لازم برای محیط خود را از گزینه "میزان تجربی نوردهی" محاسبه نمایید. البته برای محاسبه دقیق و حرفه ای آن لازم است از متخصصین نورپردازی و محاسبات نرم افزار DIALux بهره برد. ضریب توان این چراغ بیش از 0.9 است که در کنار بهره نوری 90 Lm/W گویای بازدهی عالی و عملکرد خوب آن است. در حال حاضر این محصول با بدنه تمام آلومینیوم و همین شکل و اندزه نیز تولید می شود که می توانید مشخصات آن را در اینجا ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
باراد
جنس بدنه
پلاستیک PVC
رنگ بدنه
سفید
رنگ نور موجود
سه حالته (سفید+آفتابی+ترکیبی)
شاخص نمود رنگ (CRI)
>80
زاویه پخش نور
160 درجه
شار نوری (Lm)
560 لومن
بهره نوری (Lm/W)
80 لومن بر وات
توان مصرفی (وات)
7 وات
نوع دیفیوزر
شیشه و مات کننده
نوع چیپ
DOB
PF
>0.9
محدوده ولتاژ کاری
160-240 ولت
کانکتور اتصال سیم ارت
دارد
دمای کارکرد
20- تا 50 درجه سانتی گراد
درجه حفاظت محیطی
IP20
قطر کامل بیرونی (cm)
10.7
قطر بیرونی بدنه (cm)
9.5
قطر برش (cm)
7
ارتفاع (cm)
2.8
شکل
گرد
نوع نصب
توکار
میزان تجربی نور دهی
در کاربری مسکونی برای هر 1 متر مربع - در کاربری تجاری برای هر 0.7 متر مربع
کاربرد
روشنایی سقفی برای کلیه قسمت های ساختمان های مسکونی و اداری بجز مکان های با تراکم بخار آب بالا، فروشگاه ها و مراکز تجاری با ارتفاع سقف متوسط و... قابل استفاده در انواع پوشش های کناف، رابیتس کاری شده، MDF، چوب، انواع پنل های PVC و فلزی، سنگ و سرامیک
گارانتی
12 ماه تعویض چیپ
وزن
130 گرم