قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل بک لایت باراد

چراغ هالوژن LED توکار کد SGBR-0002

0 از {{model.count}}
انتخاب رنگ نور : سفید آفتابی طبیعی
رنگ نور
رنگ نور را انتخاب کنید.
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : باراد
  • جنس بدنه : تمام آلومینیوم
  • رنگ بدنه : سفید
  • رنگ نور موجود : سفید/آفتابی/طبیعی
  • شاخص نمود رنگ(CRI) : >80
45,000
41,000 تومان
9%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی

درباره چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل بک لایت باراد

چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل بک لایت باراد از مدل های پر کاربرد محصولات روشنایی توکار سقفی است که هم در منازل مسکونی و هم در ساختمان های با کاربرد اداری، تجاری مورد استقبال و استفاده مستمر مهندسین، دکوراتورها، مصرف کنندگان و برق کاران قرار می گیرد. دلیل آن هم، اندازه کوچک چراغ و قابلیت نصب در تمام نقاط و زوایای سقف، انعطاف پذیری در چیدمان چراغ ها روی سقف و پخش منابع نوری به صورت هدفمند است. 

چراغ SMD توکار بک لایت 9 وات باراد

چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل بک لایت باراد با رعایت اصول فنی و استانداردهای برتر  اروپایی و با استفاده از مرغوب ترین قطعات و دانش فنی مهندسین باتجربه شرکت باراد طراحی و تولید می گردد. نور چراغ بوسیله یک برد 9 واتی SMD DOB با کیفیت که در کف بدنه اصلی آن قرار داده شده تأمین می شود که در حال حاضر یک روش بهینه و اقتصادی در تولید چراغهای LED محسوب می شود و فرآیند تعمیر و نگهداری چراغ را برای سال های آینده، بسیار آسانتر کرده است. 

مفهوم عبارت «بک لایت» انتشار نور از برد کف چراغ به صورت مستقیم به بیرون است که موجب افزایش بهره وری نوری آن می شود. بدنه اصلی چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل بک لایت باراد تماماً از جنس آلومینیوم ساخته شده که می تواند به شکل کاملاً استاندارد عمل دفع حرارت را که نقش بسیار مهمی در افزایش بهره وری و عمر مفید قطعات LED دارد را انجام دهد. این در حالی است که متأسفانه در تولیدات برخی شرکت ها اهمیت عامل دفع حرارت در تولیدات شان کم رنگ شده یا از روش های غیر حرفه ای و غیر استاندارد برای این منظور استفاده می شود. در حال حاضر برخی از شرکت ها به دلایل اقتصادی به استفاده از پلاستیک در بدنه اصلی چراغهای شان روی آورده اند که در دراز مدت بر روی ماندگاری و دوام چراغ تأثیر منفی می گذارد. اگر نمی خواهید پس از مدتی متحمل هزینه های سنگین نوسازی و تعویض سیستم روشنایی ساختمان خود شوید، می توانید با انتخاب محصولات روشنایی باراد آرامش خاطر از آینده ای روشن را به خود و خانواده تان هدیه دهید. باراد سعی کرده که همه مسائل فنی در تولید محصولات خود را با دقت مورد بررسی و تحقیق قرار دهد و بهترین فرایند را در تولید محصولات خود بکار گیرد. از این رو در تولید قسمت بیرونی چراغ نیز از دیفیوز پلی استایرن با کیفیت استفاده کرده که ضریب بهره وری نوری چراغ را افزایش می دهد. قطر دهانه بیرونی این چراغ هالوژنی 11 سانتیمتر است که با توجه به قطر برش 7 سانتیمتری آن، برشهای 7 تا 10 سانتیمتری را پوشش می دهد و یکی از دغدغه های مصرف کنندگان و برق کاران را در انتخاب سایز گردبر مناسب برای چراغ های توکاری سقفی را مرتفع می سازد.

نوردهی مناسب

 نور چراغ پنل SMD توکار 9 وات مدل بک لایت باراد به صورت کاملاً یکنواخت و ملایم با زاویه باز حدود 160 درجه پخش می شود و بهترین انتخاب برای تأمین روشنایی ساختمانهای مسکونی و اداری است. یکنواخت بودن نور چراغ در یک واحد مسکونی یا اداری از مهمترین عوامل ایجاد آرامش و عدم خسته کنندگی روانی محیط است و این احساس خوب، چیزی است که باراد سعی دارد با شما به اشتراک بگذارد. لذت از لحظات در کنار هم بودن اعضای خانوداه می باشد.

شیوه نصب

نصب در ارتفاع نهایی سقف بین 2.5 تا 4 متر، بهترین بهره وری را برای این چراغ ایجاد می کند. پیشنهاد می شود تعداد چراغ های لازم برای محیط خود را از گزینه "میزان تجربی نوردهی" محاسبه نمایید. البته برای محاسبه دقیق و حرفه آن بهتر است از متخصصین نورپردازی و محاسبات نرم افزارهایی مثل DIALux بهره برد. ضریب توان این چراغ بیش از 0.9 است که در کنار بهره نوری 100 Lm/W گویای بازدهی عالی و عملکرد خوب آن است. به بیان ساده تر شما با استفاده از این چراغ، با مصرف انرژی یکسان، حدود 20 درصد نوردهی بیشتر را در مقایسه با محصولات مشابه خواهید داشت. این محصول با همین اندازه در مدل سه حالته (سفید/آفتابی/ترکیبی) نیز تولید می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
باراد
جنس بدنه
تمام آلومینیوم
رنگ بدنه
سفید
رنگ نور موجود
سفید/آفتابی/طبیعی
شاخص نمود رنگ(CRI)
>80
زاویه پخش نور
160
شار نوری (Lm)
900
بهره نوری (Lm/W)
100
توان مصرفی(وات)
9
نوع دیفیوزر
پلی استایرن
نوع چیپ
DOB
PF
>0.9
محدوده ولتاژ کاری
180-240 ولت
کانکتور اتصال سیم ارت
دارد
دمای کارکرد
20- تا 50 درجه سانتی گراد
درجه حفاظت محیطی
IP20
قطر کامل بیرونی (cm)
11
قطر بیرونی بدنه (cm)
11
قطر برش (cm)
7
ارتفاع (cm)
3
شکل
گرد
نوع نصب
توکار
میزان تجربی نور دهی
در کاربری مسکونی برای هر 1.3 متر مربع - در کاربری تجاری برای هر 0.9 متر مربع
کاربرد
روشنایی سقفی برای کلیه قسمت های ساختمان های مسکونی و اداری بجز مکان های با تراکم بخار آب بالا، فروشگاه ها و مراکز تجاری با ارتفاع سقف متوسط و ...قابل استفاده در انواع پوشش های کناف، رابیتس کاری شده، MDF، چوب، انواع پنل های PVC و فلزی، سنگ و سرامیک
گارانتی
18 ماه تعویض چیپ
وزن
144