قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هواکش سایز 15 دمپردار خزرالکتریک

هواکش کد HOZE-0007

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : خزرالکتریک
  • جنس بدنه : پلاستیک
  • رنگ بدنه : طوسی روشن
  • جنس پروانه : پلاستیک
  • دور موتور : 2800 دور در دقیقه
101,000
92,000 تومان
9%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی

درباره هواکش خزرالکتریک

هواکش یکی از وسایل پرکاربرد در هر نوع ساختمان است که جهت جابه جایی جریان هوا و ایجاد تهویه مطبوع است. جریان پیدا کردن هوا در محیط، گاهی با هدف خنک نگه داشتن محیط و در موارد زیادی نیز جهت تهویه و خروج هوا و رعایت مسایل بهداشتی و سلامت انسان صورت می گیرد. هواکش به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شود.در منازل مسکونی و ساختمان های اداری هواکش بیشتر با هدف جابجایی هوا بابت رفع نم و بوی نامطبوع سرویس های  بهداشتی و حمام یا آشپزخانه بکار می رود.

هواکش های خانگی را از بابت شکل ظاهر می توان به چهار دسته تقسیم  کرد.

  • دسته اول هواکش هایی هستند که دهانه خروجی شان به شکل لوله است و مناسب جهت استفاده با لوله های تأسیساتی است.
  • دسته دوم شبیه دسته اول است ولی از یک صفحه مخفی کننده جهت حفظ زیبایی بیشتر محیط بهره می برند.
  • دسته سوم هواکش های دمپردار هستند که مناسب مکان هایی هستند که مستقیماً به فضای باز ارتباط دارند و می توان جلوی دهانه خروج هوا را از داخل بست تا در موقع خاموشی هواکش، هوای بیرون به داخل نفوذ نکند. هواکش های دمپردار معمولاً در سایزهای بزرگتر تولید می شوند.
  • دسته چهارم نیز در دهانه خروجی خود، شکل لوله ای خاصی ندارند و هواکش را می توان روی هر سطحی نصب کرد؛ این دسته بیشتر شبیه هواکش های صنعتی است که سایزهای کوچک 15 تا 30 سانتیمتری نیز در مصارف خانگی کاربرد دارد.

اندازه هواکش

در هنگام خرید هواکش باید به تناسب محیط مورد استفاده و اندازه هواکش توجه نمایید. بطور مثال اگر برای یک سرویس بهداشتی کوچک بخواهید از هواکش بزرگ استفاده نمایید، علاوه بر ایجاد سر و صدای زیاد، احتمال دارد در فصول سرد سال باعث نفوذ هوای سرد به داخل محیط شود. بالعکس  نیز در صورت استفاده از هواکش کوچک برای محیطی بزرگ مثل آشپزخانه، هواکش  توانایی تخیله حجم زیاد هوا را در زمان کم نداشته و باعث عدم رضایت شما از عملکرد آن می شود.

معمولاً اندازه دهانه خروجی 10 سانت برای سرویس بهداشتی  معمولی، 12 و  15 سانت برای سرویس بهداشتی بزرگتر، 15 و 20 سانت نیز برای  آشپرخانه استفاده می شود.مساله مورد توجه دیگر، دور موتور و میزان صدای  آن است. دور موتور زیاد موجب تسریع در خروج هوا از  محیط می شود ولی باعث  تولید صدای بیشتر نیز می شود که معمولاً برای یک  محیط کوچک در داخل منزل،  خوشایند نیست. هواکش های حدود 2000 دور در دقیقه  به بالا در گروه هواکش  های دور زیاد(پر دور) حساب می شوند. البته برای  هواکش کوچک 10 سانتی، دور  2000 سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند.
برای  استفاده از هواکش در محیطهای  با رطوبت زیاد، مثل حمام، سونا و استخر باید  از نوع ضد آب آن استفاده  کنید که با درجه حفاظت محیطی IP45 شناخته می شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
خزرالکتریک
جنس بدنه
پلاستیک
رنگ بدنه
طوسی روشن
جنس پروانه
پلاستیک
دور موتور
2800 دور در دقیقه
توان مصرفی(وات)
25
دمپر
دارد
سایز دهانه خروجی
طول 17 سانتیمتر
شکل دهانه خروجی
مربع
ابعاد بیرونی(سانتیمتر)
22*22*12
ظرفیت تخلیه هوا
290 متر مکعب در ساعت
قابلیت دائم کار
خیر
محل نصب
دیوار و سقف به صورت داخل یا خارج لوله
درجه حفاظت محیطی
IP20
کاربری
خانگی
کاربرد
تهویه هوای سرویس بهداشتی، آشپزخانه، رستوران و هر مکانی که به فضای باز بیرون متصل می شود.
توضیحات اختصاصی
هواکش سایز 15 دمپردار خزرالکتریک از گروه هواکش های دمپردار سایز کوچک است که با دور موتور 2800 دور در دقیقه، قدرت مکندگی فوق العاده بالایی دارد و برای استفاده در آشپزخانه کاملاً مناسب است. دمپر یا دریچه دهانه خروجی این هواکش با کشیدن نخ متصل به آن، قابل باز و بسته شدن است.
گارانتی
2 سال
وزن
920