قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مکانیزم پریز برق ساده ثابت الکتریک مدل پارمیس مشکی

کلید و پریز ثابت الکتریک کد KPSE-0016

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • مدل : پارمیس
  • جنس رویه میانی : پلاستیک ABS
  • رنگ رویه میانی : مشکی
  • جنس مکانیزم : ورق آهن با قطعات برنجی و مغزی باکالیت
  • نوع قاب دور : قابلیت نصب انواع کادرهای ساده و شیشه ای مدل پارمیس و پاور روی بدنه
32,400 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.


محصولات مرتبط

معرفی شرکت ثابت الکتریک

شرکت ثابت الکتریک از تولید کنندگان خوش نام و نشان کلید و پریز در کشور است که سالیان زیادی است توانسته با تولید مدلهای متنوع کلید و پریز لوکس، اقتصادی و جذاب، سهم بسزایی در خودکفایی و صادرات صنعت برق کشور ایفا کند. این شرکت همواره ارائه محصولات کلید و پریز با کیفیت و ایمن با قیمتی منصفانه را سرلوحه اهداف خود قرار داده است و همگام با سلیقه مصرف کنندگان و پیشرفتهای تکنولوژی، پیوسته در حال به روز رسانی توانمندی های خود و ارائه محصولات کلید و پریز جدید، لوکس و فانتزی است. مدلهای اقتصادی و لوکس کلید و پریز این شرکت در طیف وسیعی از پروژه های ساختمانی مسکونی و تجاری کشور، مورد توجه و استقبال معماران، مهندسین ناظر، انبوه سازان، طراحان دکوراسیون داخلی و عموم مصرف کنندگان محترم قرار گرفته است.

ویژگی های کلید و پریز مدل پارمیس شرکت ثابت الکتریک

سلیقه امروزی بسیاری از طراحان دکوراسیون در بکارگیری اشکال هندسی منظم، ساده و چهارگوش در کنار هم، در فرم دهی و تزئین نمای داخلی ساختمان ها، مهندسین و طراحان شرکت ثابت الکتریک را بر آن داشت تا در جدیدترین مدل کلید و پریزهای خود، استفاده از ترکیب مربع تخت با لبه های چهارگوش را در فرایند طراحی خود قرار دهند و سرانجام در نمایشگاه صنعت برق 1398 کشور از مدل مدرن و زیبای پارمیس رونمایی نمایند. کلید و پریز مدل پارمیس شرکت ثابت الکتریک در بدو ورود به بازار، نظر بسیاری از متخصصین حوزه صنعت ساختمان نظیر انبوه سازان، معماران، طراحان دکوراسیون داخلی و عموم مصرف کنندگان را جلب کرد و با استقبال خوبی در بازار روبرو شد. از ویژگیهای این مدل می توان به این موارد اشاره کرد:

  • طراحی جدید و مدرن کلید و پریز و قابل رقابت با کلید و پریزهای ترکیه ای
  • نصب آسان و سریع توسط برقکاران عزیز
  • بکارگیری سیستم دو تکه ای در تولید کلید و پریز «مکانیزم مجزا + کادر دور» با قابلیت تعویض آسان کادر
  • تنوع زیاد از کادرهای مختلف از جمله کادرهای گِلس (شیشه ای) و PVC با رنگ بندی های زیبا و متنوع
  • قابلیت هماهنگ شدن با هر نوع سلیقه و دکوراسیون منزل و محل کار، کاغذ دیواری، دیوار پوش، رنگ آمیزی ساختمان
  • سازگاری با کادرهای متنوع و رنگی مدل پاور از همین شرکت
  • کلید و پریز لوکس، ایمن و با دوام و استفاده از مواد اولیه پلاستیکی مرغوب و قطعات فلزی برنجی در تولید این محصول
  • گارانتی 3 ساله تعویض
  • بکارگیری شاخک های آهنی قوی و خاص شرکت ثابت الکتریک برای نصب در قوطی کلید جهت بر طرف نمودن دغدغه شل شدن کلید و پریزهای روی دیوار منزل شما مصرف کننده عزیز
  • دارای نشانهای استاندارد ملی و بین المللی 

مکانیزم برق ساده ثابت الکتریک مدل پارمیس مشکی

مکانیزم برق ساده مدل پارمیس مشکی ثابت الکتریک جهت اتصال انواع دو شاخه وسایل برقی با جریان برق در ساختمانهای مسکونی، اداری و هتلها و هر محلی که با برق سر و کار داشته باشد کاربرد دارد. از پریز برق ساده در مکانهایی که سیستم ارت ندارد مثل منازل و ساختمانهای قدیمی تر.

روش شرکت ثابت الکتریک در توزیع این محصول به شکل «دو تکه مجرا از هم» است. قسمت اول «مکانیزم و شاسی پلاستیکی رنگی وسط آن» که اصطلاحاً «مکانیزم پارمیس رنگی» نامیده می شود و قسمت دوم «کادر دور آن» است که به صورت مستقل از هم بفروش می رسد. 

مکانیزم پارمیس در سه رنگ اصلی سفید، مشکی و بژ تولید و بسته بندی شده و کادر دور آن نیز در طرحها و رنگهای مختلف نظیر کادر پلاستیکی ساده سفید، کادر گلس (طرح شیشه ای) سفید، مشکی و بژ در بازار توزیع می شود. از قابلیت های دیگر این مدل، امکان نصب کلیه کادرهای مدل پاور این شرکت بر روی مکانیزم مدل پارمیس است که تنوع رنگ بندی تا ده ها طرح و رنگ را برای شما امکان پذیر کرده و خیال شما را از بابت هماهنگی کلید و پریزهای منزل یا محل کارتان با هر رنگ و طرح دکوراسیونی را آسوده می کند. 

مکانیزم پارمیس سفید
کادر گِلس سفید

کادرهای گِلس از یک بدنه پلاستیکی با روکشی از جنس پِلکسی گِلس ساخته می شود و به راحتی توسط تعدادی خار که در لبه های داخلی آن تعبیه شده با فشار کم دست، روی مکانیزم کاملاً چفت می شود. و به همین روش نیز از روی آن جدا شده و قابل شستشو هستند.

فرایند کنترل کیفی و تست محصولات شرکت ثابت الکتریک در آزمایشگاه های پیشرفته این شرکت، زیر نظر مهندسین و طراحان برجسته بر اساس استانداردهای ملی ایران و ایزو 2008-9001 و 2004-14001 و OHSAS 18001-2007 از شرکت QEC انگلستان و استاندارد بین المللی CE را از شرکت EURO TECH آلمان، صورت می پذیرد. به کارگیری متخصصین مجرب، دستگاه‌های پیشرفته CNC و قالب ریزی، آزمایشگاه مجهز و همین طور کارگاه های مستقل رنگ‌آمیزی، تولید و مونتاژ از دیگر توانایی های شرکت ثابت الکتریک است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مدل
پارمیس
جنس رویه میانی
پلاستیک ABS
رنگ رویه میانی
مشکی
جنس مکانیزم
ورق آهن با قطعات برنجی و مغزی باکالیت
نوع قاب دور
قابلیت نصب انواع کادرهای ساده و شیشه ای مدل پارمیس و پاور روی بدنه
ولتاژ کاری
220 ولت
چراغ LED
ندارد
ابعاد (cm)
83*83
حداکثر شدت جریان
16 آمپر
درجه حفاظت محیطی
IP 20
قطعات تکمیلی مورد نیاز در هنگام خرید
یکی از مدل های کادرهای پارمیس یا پاور به سلیقه شما
نوع نصب
توکار
ویژگی
ندارد
گارانتی
3 سال تعویض
وزن
65