قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لوستر LED مدل کتیبه مربع 50 آنتیک کیمیانور

لوستر سقفی LED کد LOKI-0205

3 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : کیمیانور
  • محل نصب : روی سقف
  • جنس بدنه اصلی : کتیبه برنجی
  • رنگ و آبکاری بدنه اصلی : آبکاری آنتیک
  • آبکاری بدنه قابل تولید سفارشی : آبکاری آنتیک/ آبکاری طلا-سفید
4,148,000
3,785,000 تومان
9%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی

درباره لوستر LED شرکت کیمیانور

در سال های اخیر لوسترها با استقبال پرشور مشتریان مواجه شده اند. تنوع طرح های لوستر مدرن و کلاسیک این محصولات، به سلیقه بسیاری از خریداران خوش نشسته و ترکیبی از اصالت و ایده پردازی مدرن خلق شده است.

لوسترهای LED شرکت کیمیانور جزء زیباترین و پرفروش ترین مدل های لوستر LED در بازار ایران است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و با طرح و ساختی خوش فرم به معنی واقعی می تواند زینت بخش محیط پیرامون خود باشد.

روشنایی لامپ ها از کف لوستر منتشر می شود و توسط ریموت کنترل قابل تنظیم است. پیشنهاد می کنیم لوستر LED مدل کتیبه مربع 50 آنتیک را با لامپ های شمعی LED و فلامینتی آفتابی روشن نمایید تا درخشش و زیبایی بیشتری پیدا کنند.                           

نقد و بررسی اجمالی لوستر LED کیمیانور

روشنایی لامپ ها از کف لوستر منتشر می شود و توسط ریموت کنترل قابل تنظیم است. پیشنهاد می کنیم لوستر LED مدل کتیبه مربع 50 آنتیک را با لامپ های شمعی LED و فلامینتی آفتابی روشن نمایید تا درخشش و زیبایی بیشتری پیدا کنند. در صورت نیاز به لامپ، می توانید تعداد لامپ های مورد نیاز خود را از بخش لامپ LED همین فروشگاه خریداری نمایید. برای نصب لوستر شما می توانید از تکنیسین برق و نصب لوستر کمک بگیرید، چرا که باید کریستال ها به بدنه مونتاژ شوند و شاسی آن نیز روی سقف توسط پیچ متناسب کاملاً مهار گردد.



نقد و بررسی کلی لوستر LED مدل کتیبه مربع

لوستر LED مدل کتیبه مربع 50 آنتیک از تولیدات بسیار خاص و زیبای شرکت کیمیانور در خانواده لوسترهای LED صفحه ای است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. بدنه اصلی در شرکت کیمیانور تولید شده و متناسب با شکل ظاهری نهایی آن، انواع کریستال لوستری بر روی آن نصب می گردد تا در نهایت لوستری بسیار زیبا و پرشکوه از کار دربیاید. از مزایای این لوستر، تنوع طرح و مدل در آرایش و چینش کریستال های لوستری است و دست طراح دکور یا نصاب لوستر در انتخاب شکل و اندازه کریستال های لوستری و نحوه چینش آن ها به طور کلی باز است. حتی شما به عنوان خریدار نیز می توانید به سلیقه خود هر چند وقت یکبار مدل ظاهری آنرا تغییر دهید. 

جنس بدنه لوستر LED مدل کتیبه مربع 50 آنتیک از ورق های برنجی طرحدار با آبکاری آنتیک (نزدیک به رنگ بژ) است که مانند یک قاب برنزی، صفحه اصلی لوستر را در بر گرفته. صفحه اصلی لوستر دارای اتصالات متعدد جهت نصب انواع کریستال لوستری و مجهز به LED های نوری سفید رنگ و تعدادی سرپیچ E14 جهت نصب لامپ اضافی است. به هر کدام از این اتصالات، زنجیری از دانه های کریستالی با حلقه بافته شده و یک عدد گوی کریستالی 40 میلیمتری یا کریستال کاردی متصل می گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
کیمیانور
محل نصب
روی سقف
جنس بدنه اصلی
کتیبه برنجی
رنگ و آبکاری بدنه اصلی
آبکاری آنتیک
آبکاری بدنه قابل تولید سفارشی
آبکاری آنتیک/ آبکاری طلا-سفید
شکل هندسی
مربع
میانگین قطر بدنه (ابعاد - cm)
طول کفی 50 سانتیمتر- طول کتیبه 60 سانتیمتر
ارتفاع تقریبی (cm)
40 سانتیمتر
تعداد سرپیچ کف لوستر
12
نوع سرپیچ
سرپیچ شمعی E14
ریموت کنترل
دارد
شرح قطعات لوستر
بدنه لوستر به همراه دانه کریستالی و حلقه طلایی و گوی کریستالی سایز 40 سفید متناسب با تصویر و به صورت مونتاژ نشده+ ریموت کنترل+ صفحه لوستر مجهز به LED می باشد.
کاربری
جهت نصب بر روی سقف. مناسب برای سالن نشیمن و پذیرایی، لابی ساختمان و هتل و دکور فروشگاه
ضمانت
12 ماه