قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لوستر LED مدل الماس طلایی 65 کیمیانور

لوستر سقفی LED کد LOKI-0203

4.33 از {{model.count}}
انتخاب مدل کریستال:
مدل کریستال را انتخاب کنید.
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : کیمیانور
  • محل نصب : روی سقف / آویز
  • جنس بدنه اصلی : استیل طلایی
  • رنگ و آبکاری بدنه اصلی : طلایی براق
  • آبکاری بدنه قابل تولید سفارشی : استیل کروم براق/طلایی براق
7,869,000
7,187,000 تومان
9%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

سفارش تلفنی

نقد و بررسی اجمالی

درباره لوستر LED شرکت کیمیانور

در سال های اخیر لوسترها با استقبال گسترده ای از سوی خریداران مواجه شده اند. تنوع طرح های لوستر مدرن و کلاسیک این محصولات، مناسب با سلیقه تعداد زیادی از مشتریان و خریداران بوده و ترکیبی از اصالت و ایده پردازی مدرن خلق شده است.

لوسترهای LED شرکت کیمیانور جزء زیباترین و پرفروش ترین مدل های لوستر LED در بازار ایران است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و با طرح و ساختی خوش فرم به معنی واقعی می تواند زینت بخش محیط پیرامون خود باشد.

از محاسن جالب این لوستر دو منظوره بودن آن است که می توانید هم بر روی سقف و هم به حالت آویز توسط زنجیر مخصوص استفاده نمایید.

نقد و بررسی اجمالی لوستر LED کیمیانور

روشنایی لامپ ها از کف و شکاف های بدنه لوستر به بیرون منتشر می شود و توسط ریموت کنترل قابل تنظیم است. پیشنهاد می کنیم لوستر LED مدل الماس طلایی 65 کیمیانور را با لامپ های شمعی LED و فلامینتی آفتابی روشن نمایید تا درخشش و زیبایی بیشتری پیدا کنند. در صورت نیاز به لامپ، شما می توانید لامپ های مد نظر خود را از بخش لامپ LED همین فروشگاه خریداری نمایید. برای نصب لوستر بهتر است از تکنیسین برق و نصب لوستر کمک بگیرید چراکه لازم است کریستال ها به بدنه مونتاژ شوند و شاسی آن نیز روی سقف توسط پیچ متناسب کاملاً مهار گردد.



نقد و بررسی کلی لوستر LED مدل الماس طلایی کیمیانور

در طراحی و ساخت لوستر LED مدل الماس طلایی 65 کیمیانور از شکل هندسی الماس الهام گرفته شده که در نوع خود کاملاً بدیع و خلاقانه و در عین حال زیبا و پرشکوه است. جنس بدنه آن از استیل ضخیم با آبکاری طلایی و با کیفیت است که در زاویه های خاص و مختلفی برش کاری و مونتاژ شده و می تواند تداعی کننده ظاهر زیبایی یک الماس طلایی بر روی سقف منزل شما باشد. از محاسن جالب این لوستر دو منظوره بودن آن است که می توانید هم بر روی سقف و هم به حالت آویز توسط زنجیر مخصوص استفاده نمایید. صفحه اصلی لوستر LED مدل الماس طلایی 65 کیمیانور دارای اتصالات متعدد جهت نصب انواع کریستال لوستری است. فاصله کف لوستر تا دهانه بدنه طلایی آن نزدیک به 20 سانتیمتر است که در این محدوده از دانه های کریستالی با حلقه بافته شده استفاده می شود و در انتهای هر ردیف دانه و حلقه، از یک کریستال لوستری بزرگتر نظیر گوی کریستالی 40 میلیمتری یا کریستال کاردی استفاده می شود. صفحه لوستر به LED های نوری سفید رنگ و تعدادی سرپیچ E14 جهت نصب لامپ اضافی مجهز شده.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
کیمیانور
محل نصب
روی سقف / آویز
جنس بدنه اصلی
استیل طلایی
رنگ و آبکاری بدنه اصلی
طلایی براق
آبکاری بدنه قابل تولید سفارشی
استیل کروم براق/طلایی براق
شکل هندسی
گرد
میانگین قطر بدنه (ابعاد - cm)
65 سانتیمتر
ارتفاع تقریبی (cm)
55 سانتتیمتر
تعداد سرپیچ کف لوستر
16
نوع سرپیچ
سرپیچ شمعی E14
ریموت کنترل
دارد
شرح قطعات لوستر
بدنه لوستر به همراه دانه کریستالی و حلقه طلایی و گوی کریستالی سایز 40 سفید متناسب با تصویر و به صورت مونتاژ نشده+ ریموت کنترل+ صفحه لوستر مجهز به LED می باشد.
کاربری
این لوستر دو منظوره طراحی شده و قابلیت نصب بر روی سقف و یا به صورت آویز را دارد. مناسب برای سالن پذیرایی، لابی ساختمان و هتل و دکور فروشگاه
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا