قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شاسی زنگ آسیا الکتریک مدل کریستال سفید-طلایی

شاسی زنگ آسیا الکتریک کد KPAE-0031

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • مدل : کریستال سفید-طلایی
  • جنس رویه میانی : پلاستیک ABS
  • رنگ رویه میانی : طلایی
  • جنس مکانیزم : PVC و قطعات برنجی
  • نوع قاب دور : کریستال سفید
46,200
43,000 تومان
7%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

سفارش تلفنی

محصولات مرتبط

معرفی شرکت آسیا الکتریک

صنایع آسیا الکتریک در سال ۱۳۵۹ با هدف تامین بخشی از نیاز کشور در ارتباط با کلید و پریز خانگی و محصولات  هم ردیف شروع به فعالیت نموده است. این صنایع با حدود بیش از چهل سال  فعالیت توانسته خود را در زمره بزرگترین تولیدکنندگان این صنعت قرار دهد.
این واحد با دارا بودن واحد تحقیق و توسعه همواره توان خود را در ارائه  محصولات جدید و با کیفیت بالا مطابق با نیازهای روز جامعه قرار داده است و  در این رابطه سیستم بازخور مشتریان طراحی شده است تا این واحد بتواند از  سلیقه ها و خواسته های مشتریان مطلع گردد، به همین سبب در سال ۱۳۸۰ بعنوان  واحد نمونه استان تهران معرفی شده است.
این صنایع با زیر مجموعه های متعددی همچون طراحی مهندسی قالبسازی، تزریق  پلاستیک، باکالیت، تولید قطعات فلزی، چاپ، رنگ و واحد نگهداری و تغییرات  مناسب و همچنین با داشتن نیروی متخصص و ماهر و پرسنل خط تولید و ستاد سعی  در تولید محصولات با کیفیت و جدید برای مشتریان خود در داخل و خارج کشور  ارائه نماید.
امید است با همّت والای متخصصان ایرانی و کادر مجرب و به یاری خدای متعال  بتوانیم گامهای موثرتری برای سربلندی ایران اسلامی بر داریم.

شرکت آسیا الکتریک،نمایندگی شرکت آسیا الکتریک،نمایندگی استان قم شرکت آسیا الکتریک ،

ویژگی های کلید و پریز مدل کریستال سفید شرکت آسیا الکتریک

سلیقه امروزی بسیاری از طراحان دکوراسیون در بکارگیری اشکال هندسی منظم، ساده و چهارگوش در کنار هم، در فرم دهی و تزئین نمای داخلی ساختمان ها، مهندسین و طراحان شرکت آسیا الکتریک را بر آن داشت تا در جدیدترین مدل کلید و پریزهای خود، استفاده از ترکیب مربع با لبه های گرد شده را در فرایند طراحی خود قرار دهند و سرانجام در نمایشگاه صنعت برق 1400 کشور از مدل مدرن و زیبای کریستال رونمایی نمایند. کلید و پریز مدل کریستال شرکت آسیا الکتریک در بدو ورود به بازار، نظر بسیاری از متخصصین حوزه صنعت ساختمان نظیر انبوه سازان، معماران، طراحان دکوراسیون داخلی و عموم مصرف کنندگان را جلب کرد و با استقبال خوبی در بازار روبرو شد. از ویژگیهای این مدل می توان به این موارد اشاره کرد:

  • نصب آسان و سریع توسط برقکاران عزیز
  • قابلیت هماهنگ شدن با هر نوع سلیقه و دکوراسیون منزل و محل کار، کاغذ دیواری، دیوار پوش، رنگ آمیزی ساختمان

  • کلید و پریز لوکس، ایمن و با دوام و استفاده از مواد اولیه پلاستیکی مرغوب و قطعات فلزی برنجی در تولید این محصول
  • گارانتی 5 ساله تعویض
  • بکارگیری شاخک های آهنی قوی و خاص شرکت آسیاالکتریک برای نصب در قوطی کلید جهت بر طرف نمودن دغدغه شل شدن کلید و پریزهای روی دیوار منزل شما مصرف کننده عزیز
  • دارای نشانهای استاندارد ملی و بین المللی 

شاسی زنگ آسیا الکتریک مدل کریستال سفید

شاسی زنگ جهت کنترل زنگ درب منزل در یک کلید کاربرد دارد.

کلید و پریز کریستال در رنگ بندی اصلی سفید، مشکی ، بژ ، صدفی و ... تولید و بسته بندی میشود تا خیال شما را از بابت هماهنگی کلید و پریزهای منزل یا محل کارتان با هر رنگ و طرح دکوراسیونی را آسوده کند. 

این صنایع در تولیدات خود همواره سعی نموده است تا با کیفیتی برتر نیاز و  خواسته های مشتریان را تامین نماید. دارا بودن گواهینامه ISO9001 و  برخورداری از نشان استاندارد اروپای متحد CE از دو کشور ایتالیا و تایوان و  همچنین تائید استاندارد ملی ایران برای کلیه محصولات خود، همگی دلیل بر  این ادعاست که کیفیت و ارزش دادن به محیط زیست در اولویتهای اول این مجموعه  قرار دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مدل
کریستال سفید-طلایی
جنس رویه میانی
پلاستیک ABS
رنگ رویه میانی
طلایی
جنس مکانیزم
PVC و قطعات برنجی
نوع قاب دور
کریستال سفید
ولتاژ کاری
220 ولت
چراغ LED
ندارد
ابعاد (cm)
86*86
حداکثر شدت جریان
10 آمپر
درجه حفاظت محیطی
IP 20
نوع نصب
توکار
ویژگی
ندارد
گارانتی
5 سال تعویض
وزن