قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ریموت چهار کانال هالی استار

ریموت 4 کانال کد JNB-0019

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • تعداد کانال : 4 کانال
  • مکانیزم ارتباطی : امواج رادیویی
  • جنس بدنه : پلاستیک
  • گارانتی : اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • تغذیه ریموت : باطری ریموتی AAA ( نیم قلم )
295,000
264,000 تومان
11%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ریموت چهار کانال هلی استار وسیله ای است که جهت قطع و وصل جریان برق وسایل برقی کم مصرف مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی اوقات کلید چراغهای آشپزخانه منزلتان پشت کابینت ها قرار می گیرد و یا دکوراسیون مغازه یا دفتر کارتان مانع از دسترسی آسان به کلید لوستر و چراغ ها می شود. بعضی مواقع هم تعداد کلیدهای روشنایی روی دیوار زیاد می شود. حتی ممکن است دلتان بخواهد بدون کمترین زحمت و بلند شدن از جایتان، جریان برق وسایل برقی اتاقتان را روشن/خاموش کنید. ریموت چهار کانال بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزاری است که می تواند به کمک شما بیاید.

هر ریموت چهار کانال، از دو قسمت «ریموت» و «کنترلر» تشکیل شده و توانایی قطع و وصل جریان برق شهری برای چهار سرخط یا کلید روشنایی را داراست. سرخطها یا کلیدهای روشنایی باید در کنار هم باشند تا بتوانند به قسمت کنترلر اتصال پیدا کنند. به عبارت ساده تر اگر شما بخواهید سه عدد کلید یک پل که در قسمتهای مختلف اتاقتان قرار دارد را با یک ریموت چهار کانال کنترل کنید، لازم است که مقداری سیم کشی کنید تا بتوانید سرخط سیمها را در یک نقطه متمرکز کنید و کنترلر را در آنجا قرار دهید. اگر امکان چنین کاری را ندارید، می توانید از ریموت 5 کانال کنترلر مجزا استفاده کنید.

می توانید سیم بندی را مطابق نقشه ای که روی کنترلر قرار دارد انجام دهید فقط باید به ظریفیت یا توانایی هر کانال دقت کنید. هر کانال این ریموت توانایی روشن کردن چراغهای LED را حداکثر تا 200 وات دارد. البته تعداد چراغها نیز مهم است و زمانی که تعداد چراغها روی یک خط زیاد می شود بهتر است از هر کانال توان کمتری استفاده کنید. به این ترتیب عمر ریموت چهار کانال شما بالاتر می رود و آسیبی به رله های داخلی آن نمی رسد.

برد مؤثر آن در فضای باز تا 20 متر و در محیطهای ساختمانی تا 10 متر است. قسمت ریموت با یک باطری مخصوص ریموتی 23A تغذیه می شود. مکانیزم ارتباطی آن از نوع امواج رادیویی است و نیازی به دید مستقیم ریموت و کنترلر نیست.  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
تعداد کانال
4 کانال
مکانیزم ارتباطی
امواج رادیویی
جنس بدنه
پلاستیک
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
تغذیه ریموت
باطری ریموتی AAA ( نیم قلم )
تغذیه کنترلر
220 ولت شهری
حداکثر توان هر کانال
1000 وات مصرف کننده LED
حداکثر برد مؤثر
20 متر فضای باز و 10 متر داخل ساختمان
ابعاد ریموت
20 * 55 120 میلیمتر
ابعاد کنترلر
23 * 55 * 185 میلیمتر
قطعات همراه
باطری مخصوص ریموتی AAA ( نیم قلم )
پایه نگهدارنده دیواری
وزن (گرم)
200