قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ آویز فلزی فانتزی تیرکمانی عدسی کریستال کپ

آویز فلزی فانتزی کد AVKP0003

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • جنس بدنه : آهنی
  • رنگ بدنه : مشکی الکترواستاتیک مات
  • تعداد سرپیچ : 1 عدد
  • نوع سرپیچ : E27
  • نوع منبع روشنایی : سرپیچی

محصولات مرتبط

 نقد و بررسی

آویز فلزی فانتزی تیرکمانی عدسی کریستال کپ

 آویزهای فلزی فانتزی در بسیاری از محیط های زندگی ما جای باز کرده اند و زیبایی محیط پیرامون ما را دو چندان کرده اند، اکنون سادگی در رنگ و طرح و حتی جنس چراغ، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. جنس آویز از آهن با رنگ بدنه مشکی الکترواستاتیک مات و شکل هندسی مخروطی می باشد.

نور دهی و نوع کاربری

این سبک چراغ ها علاوه بر نورپردازی فضا، بخشی از دکوراسیون محیط نیز در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال شما روی کانتر، میز ناهارخوری یا رستوران، جلوی اُپن آشپزخانه، کنار دکور و داخل ویترین فروشگاه ها، اتاق خواب، آشپزخانه و دفتر کار و ... خود می توانید از همین آویز تیرکمانی عدسی، به تعداد یک عدد یا بیشتر استفاده نمایید.

پیشنهاد می گردد پس از خرید این محصول، از بخش لامپ های ادیسونی و فلامینتی، لامپ مورد علاقه خود را نیز تهیه فرمایید، چون بخش عمده ای از زیبایی این محصول وابسته به لامپ انتخابی است. البته همانطور که مشخص است درصورت استفاده از لامپ های ادیسونی و فلامینتی شما نباید انتظار زیادی بابت تأمین روشنایی محیط خود داشته باشید، این نوع لامپ ها بیشتر جنبه تزئینی داشته و شدت نور ملایمی را در محیط ایجاد می کنند. دقت داشته باشید که شکل لامپی که در آویز استفاده می شود نیز با شکل کلی آن همخوانی داشته باشد. برای مثال در این مدل بهتر است از لامپ های ادیسونی و فلامینتی گرد استفاده شود. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
جنس بدنه
آهنی
رنگ بدنه
مشکی الکترواستاتیک مات
تعداد سرپیچ
1 عدد
نوع سرپیچ
E27
نوع منبع روشنایی
سرپیچی
لامپ پیشنهادی
لامپهای ادیسونی و فلامینتی گرد
شکل هندسی
مخروط
نوع نصب
آویز
قطر (cm)
40
ارتفاع بدنه (cm)
35
ارتفاع با زنجیر (cm)
100
قابلیت نصب حباب، شیشه و کریستال
خیر
کاربرد
روی کانتر، میز ناهارخوری یا رستوران، جلوی اُپن آشپزخانه، کنار دکور و داخل ویترین فروشگاه ها، اتاق خواب، آشپزخانه و دفتر کار و ...
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا