قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ آویز فلزی فانتزی تک لامپ مدل الماس طلایی بزرگ کیمیانور

آویز فلزی فانتزی کد AVKI-0042

1 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • جنس بدنه : استیل
  • رنگ بدنه : طلایی براق
  • تعداد سرپیچ : 1 عدد
  • نوع سرپیچ : E27
  • نوع منبع روشنایی : سرپیچی
1,138,000
763,000 تومان
33%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.


محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آویز فلزی فانتزی تک لامپ مدل الماس طلایی بزرگ کیمیانور

این آویز با طراحی و برشکاری خاص بر روی ورق استیل ضخیم توسط شرکت کیمیانور و در ابعاد متوسط ساخته شده. شکل نهایی محصول یک الماس است که قسمت زیر آن کاملاً باز است تا نور بتواند به خوبی به بیرون بتابد. شعاع های نور می توانند از لابلای همه قسمت های برش خورده آویز به بیرون متصاعد شوند و نورپردازی فوق العاده زیبا و رویایی را ایجاد کنند. سطح استیل داخلی آویز نیز به شکست و انعکاس نور در جهت های مختلف کمک می کند تا شما شاهد جلوه ای متفاوت از یک آویز فلزی فانتزی لوکس باشید. از آویز فلزی فانتزی تک لامپ مدل الماس طلایی بزرگ کیمیانور تقریباً در هر مکانی می توانید استفاده کنید؛ اتاق خواب، آشپزخانه، روی میز ناهار خوری، داخل مغازه و هر جایی که هم نیاز به تأمین روشنایی داشته باشید و هم بخواهید از زیبایی و جذابیت چراغ، استفاده کرده و دکوراسیون خود را تکمیل نمایید. از آنجایی که این آویز رنگ طلایی و لوکس داردو از مقاومت فیزیکی خوبی برخوردار است، می توانید از آن برای استفاده در نمای بیرونی ساختمانها نیز استفاده نمایید.

 نور دهی و نوع کاربری

نکته ای که لازم است مورد توجه قرار دهید این است که به دلیل قرار گرفتن بدنه فلزی بر روی لامپ، تمرکز اصلی نور بیتشر در نیمه زیر چراغ است. اگر بخواهید برای جایی مثل آشپزخانه، آویز خریداری کنید، مدلهای مختلف این محصول گزینه بسیار خوبی هستند چرا که به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن هستند و فرم و رنگ آن تغییر نمی کند. کابل آن توسط سیمگیر متصل به کفی، قابل تغییر اندازه است و می توانید ارتفاع آن را متناسب با محیط نصب، از 40 سانتیمتر تا حدود یک متر تنظیم کنید. این محصول از یک سرپیچ متوسط(E27) بهره می برد.  

لامپ متناسب

پیشنهاد می گردد پس از خرید این محصول، از بخش لامپ های LED حبابی، لامپ مورد نیاز خود را نیز تهیه فرمایید. از آنجایی که بخشی از زیبایی این محصول وابسته به لامپ انتخابی است، هم می توانید از لامپهای فلامینتی و ادیسونی و هم حبابی LED ساده تا 30 وات استفاده نمایید. درصورت استفاده از لامپ های ادیسونی و فلامینتی شما نباید انتظار زیادی بابت تأمین روشنایی محیط خود داشته باشید، این نوع لامپ ها بیشتر جنبه تزئینی داشته و شدت نور ملایمی را در محیط ایجاد می کنند. دقت داشته باشید که شکل لامپی که در آویز استفاده می شود نیز با شکل کلی آن همخوانی داشته باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
جنس بدنه
استیل
رنگ بدنه
طلایی براق
تعداد سرپیچ
1 عدد
نوع سرپیچ
E27
نوع منبع روشنایی
سرپیچی
لامپ پیشنهادی
لامپهای ادیسونی و فلامینتی - لامپ LED تا 30 وات
شکل هندسی
الماس
نوع نصب
آویز
قطر (cm)
25 سانتیمتر
ارتفاع بدنه (cm)
34 سانتیمتر
ارتفاع با سیم(cm)
90 سانتیمتر
قابلیت نصب حباب، شیشه و کریستال
خیر
کاربرد
اتاق خواب، آشپزخانه، روی کانتر یا اُپن، میز ناهارخوری یا رستوران و کافی شاپ، فضای داخلی فروشگاه ها، نمای بیرونی ساختمانها و ...
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
وزن (گرم)
1624