قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ ریلی 50 وات مودی

پروژکتور ریلی 50 وات مودی کد RYMO-0005

3 از {{model.count}}
انتخاب رنگ نور : سفید آفتابی
رنگ نور
رنگ نور را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ بندی : مشکی سفید
رنگ بندی
رنگ بندی را انتخاب کنید.
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • جنس بدنه : آلومینیوم
  • رنگ بدنه : سفید/مشکی
  • رنگ نور : سفید/آفتابی
  • زاویه پخش نور : 18 درجه
  • شار نوری(لومن) : 4000
505,000
425,000 تومان
16%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

سفارش تلفنی

شرکت ویمکس ( Vmax ) 

 شرکت ویمکس از جمله شرکت های واردکننده چیپ های ال ای دی در ایران میباشد که با سابقه ای تقریبا 20 ساله در صنعت تولید محصولات روشنایی توانسته سهم بسزایی از بازار تامین روشنایی را تامین کند. شرکت Vmax محصولات خو درا با مودی ، نویگیت و اپتونیکا تولید میکند.


شرکت مودی،شرکت اپتونیکا، شرکت ویمکس، شرکت نویگیت، در نورپردازی برای ایجاد جلب توجه مشتری یا عموم در نقطه مورد نظر از نور متمرکز استفاده میکنند که یکی از چراغ های پرکاربرد در این مدل نورپردازی چراغ ریلی سی او بی میباشد که با لنز و یا رفلکتور خود نور را تا جای ممکن متراکم میکند.

نورپردازی با چراغ ریلی، انواع نورپردازی فروشگاه،

بیشتر روش های نورپردازی فروشگاهی، به تأمین یکنواخت نور محیطی به عنوان یک شاخصه اصلی نگاه می کنند حال آنکه با استفاده از چراغ COB ریلی مودی ، شما می توانید نورپردازی محیط کاری خود را هدفمندتر و کاربردی تر نموده، بخش هایی از محیط کارتان را که از درجه اهمیت ویژه تری برخوردار هستند را به صورت کاملاً حرفه ای نورپردازی نمایید. 

نوپردازی فروشگاه لباس،نور پردازی با چراغ ریلی ، کاربرد های چراغ ریلی،

البته شما می توانید با محاسبه درست از هر دو مدل نورپردازی یکنواخت محیطی و نورپردازی متمرکز هدفمند، به صورت همزمان استفاده نمایید. استفاده از سیستم ریل گذاری هالوژنی یک روش حرفه ای است که سال ها در بسیاری از فروشگاه های برندهای معتبر دنیا اجرا می شود و سهم بزرگی در هنر معماری دکوراسیون داخلی و تجاری داراست. ریل ها در مسیرهای مشخص و در امتداد یکدیگر نصب می شوند و طراح با توجه به محل قرار گیری دکور و اجناس فروشگاه، تعداد مناسبی از این چراغ های  COB ریلی را داخل ریل ها کار می گذارد و زاویه تابش هر چراغ را طوری تنظیم می کند که تمام زوایای دکور یا کالای مورد نظر، به بهترین شکل نورپردازی شود. امکان جابجایی چراغ در طول مسیر ریل ها، تغییر زاویه تابش هر چراغ به صورت مستقل، اضافه و کم کردن بسیار سریع چراغ ها در داخل ریل و امکان نصب تقریباً در هر موقعیتی نظیر سقف، دیوار و کف زمین، از مزایای ویژه چراغ های COB ریلی است. 

کله گی چراغ تا 180 درجه زاویه افقی(دور محور خودش) و 50 درجه زاویه عمودی(به بالا و پایین) قابلیت چرخش را دارد. ریل ها در اندازه های 0.5، 1 ، 1.5 و 2 متری و رنگهای سفید، مشکی و نقره ای تولید می شوند. در یک طرف آن محل ورود سیم برق ورودی قرار دارد که باید با برق شهر تغذیه شود. نگران ایمنی ریل ها نباشید چون طوری ساخته شده اند که جریان برق در داخل شینه های مسی که به شکل مخفی در طول بدنه ریل کار گذاشته شده است هدایت می شود و امکان برق گرفتگی در آن وجود ندارد مگر آنکه ریل آسیب جدی دیده باشد. انتهای ریل ها با درپوش مخصوصی پوشیده شده است که شما می توانید با باز کردن آن و استفاده از رابط های مخصوص، طول ریل هایتان را افزایش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
جنس بدنه
آلومینیوم
رنگ بدنه
سفید/مشکی
رنگ نور
سفید/آفتابی
زاویه پخش نور
18 درجه
شار نوری(لومن)
4000
شاخص نمود رنگ(CRI)
>80
توان خروجی(وات)
50
ولتاژ کاری
220 ولت
نوع چیپ
COB
درجه حفاظت محیطی
IP20
عرض (cm)
9
طول (cm)
14
ارتفاع (cm)
18
نوع نصب
داخل ریل مخصوص هالوژنی
میزان تجربی نوردهی
در فاصله 2 متری چراغ، قطری در حدود 1-0.8 متر را روشن می کند
کاربرد
روشنایی دیواری و سقفی فروشگاهی، ویترین و دکور فروشگاه های فرش، تابلو فرش و نقاشی، لباس، لوازم خانگی، مبلمان، پارچه، گالری های هنری و...
گارانتی
1 سال طبق تاریخ روی کالا
وزن
655