قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لوستر چوبی 6 شعله مدل بیتا تک کار

لوستر چوبی کد LOTA-0015

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • جنس بدنه : چوب روس
  • رنگ بدنه : قهوه ای سوخته
  • تعداد شاخه : 6 عدد
  • تعداد شعله : 6 عدد
  • جنس حباب : شیشه ای
5,000,000
4,690,000 تومان
7%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی:

درباره لوستر چوبی شرکت تک کار:

 اخیرالوسترها و آویزهای چوبی با استقبال گسترده ای از سوی خریداران مواجه شده اند. تنوع طرح های لوستر مدرن و کلاسیک این محصولات، به سلیقه بسیاری از خریداران خوش نشسته و ترکیبی از اصالت چوب و ایده پردازی مدرن خلق شده است.

لوسترهای چوبی شرکت تک کار جزء زیباترین و پرفروش ترین مدلهای لوستر چوبی در بازار ایران است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و با طرح و ساختی خوش فرم به معنی واقع می تواند زینت بخش محیط پیرامون خود باشد. بیشتر مدلهای لوستر چوبی تک کاردر تنوع 4، 6، 8، 10 و 12 شاخه تولید می شوند و در برخی مدلها امکان تولید لوسترهای دو طبقه تا 18 شاخه برای سقف دوبلکس و با ارتفاع بلند نیز وجود دارد. 

نقد و بررسی اجمالی لوستر چوبی تک کار:

 بدنه تمام چوب و استفاده از چوب روس و رنگ کاری و پرداخت فوق العاده با کیفیت شرکت تک کار و البته هنر دست صنعت گر ایرانی، محصول ارزشمندی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مقاومت و استحکام در شرایط آب و هوایی مختلف و عدم ترکیدگی و باد کردگی چوب بدنه و یراق آلات مرغوب از ویژگی های دیگر لوستر چوبی تک کار است. در طراحی برخی مدلها صرفاً از شاخه های رو به بالا بهره گرفته شده ولی در بعضی مدلها نظیر مدل کلاسیک، امکان تولید شاخه سر پایین نیز وجود دارد. اگر مایل هستید در زیر لوستر خود از نور بیشتری بهره ببرید، می توانید از مدلهایی نظیرمرجان یا نیلوفر خریداری کنید که در زیر خود از دو عدد سرپیچ E14 و حباب عدسی شکل برخوردارند. 

خوشبختانه حباب های لوستر چوبی تک کار تولید ایران هستند و در صورت آسیب دیدن به راحتی در بازار قابل تهیه هستند. رنگ حباب ها عسلی هستند و هماهنگی خوبی با رنگ قوه ای سوخته بدنه لوستردارند. ترکیب لوستر و آویز چوبی با لامپهای فیلامنتی و ادیسونی موجود در بازار بسیار خلاقانه خواهد بود و جلوه ای خاص به آن می بخشد. پیشنهاد می گردد برای روشنایی لوستر چوبی و آویز چوبی از لامپهای با نور گرم آفتابی استفاده کنید.

برای نصب لوستر می توانید پایه های فلزی که پشت کفی چوبی قرار دارند را با پیچ مناسب به سقف متصل نموده و مهره های نگهدارنده را از زیر محکم نمایید. وزن مناسب این لوستر امکان نصب روی هر سقفی را میسر می سازد.

نقد و بررسی کلی لوستر چوبی مدل بیتا:

اگر به دنبال آویز و لوستری برای روی میز ناهار خوری و بالای کانتر هستید، طراحی کلاسیک و جذاب لوستر چوبی 6 شعله مدل بیتا قطعاً می تواند نظر شما را جلب کند. طراحی کلاسیک  لوستر چوبی 6 شعله مدل بیتا در فضاهایی مثل کافی شاپ، رستوران، تالارهای پذیرایی و روی پیشخوان هر فروشگاهی چشم نواز خواهد بود. حباب ها نیز ایرانی هستند و در صورت آسیب دیدن به راحتی در بازار قابل تهیه هستند. رنگ حباب ها عسلی هستند و هماهنگی خوبی با رنگ بدنه لوستر دارند. برای نصب لوستر می توانید پایه های فلزی که پشت کفی چوبی قرار دارند را با پیچ مناسب به سقف متصل نموده و مهره های نگهدارنده را از زیر محکم نمایید. وزن مناسب این لوستر امکان نصب روی هر سقفی را میسر می سازد.

چراغ دیواری هم شکل با این لوستر نیز در بخش محصولات شب خواب و چراغ دیواری همین فروشگاه قابل دسترس است.

پیشنهاد می کنیم با توجه به رنگ قهوه ای سوخته بدنه و یراق این آویز، برای روشنایی آن از لامپهای با رنگ آفتابی 9 تا 12 وات استفاده نمایید. در صورت نیاز به خرید لامپ می توانید به بخش لامپ LED همین فروشگاه سری بزنید و برای لوستر خود، لامپ نیز خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
جنس بدنه
چوب روس
رنگ بدنه
قهوه ای سوخته
تعداد شاخه
6 عدد
تعداد شعله
6 عدد
جنس حباب
شیشه ای
نوع حباب
استوانه شفاف عسلی
نوع سرپیچ لامپ
E27
قطر/عرض(cm)
33
ارتفاع(CM)
65
عمق(cm)
51
میزان نوردهی
با بزرگترین لامپ حدود 25 متر
لامپ متناسب
LED حبابی 9 تا 15 وات و لامپهای ادیسونی و فلامینتی
کاربردی
میز ناهارخوری، اُپن آشپزخانه، کانتر یا پیشخوان فروشگاهی
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
وزن(گرم)
6780