قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ آویز چوبی 3 شعله مدل ستاره تک کار

آویز چوبی کد AVTA-0008

4.5 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • جنس بدنه : چوب روس
  • رنگ بدنه : قهوه ای سوخته
  • تعداد شاخه : ندارد
  • تعداد شعله : 3 عدد
  • جنس حباب : شیشه ای
2,078,500
1,955,000 تومان
6%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

نقد و بررسی اجمالی

درباره آویز چوبی شرکت تک کار

آویز های چوبی تک کار در نهایت دقت و زیبایی، ساخته و طراحی شده که به دلیل داشتن اندازه و ابعاد بسیار مناسب، فضای زیادی را اشغال نمی کند. نکته قابل اهمیت در تولید این آویز ها این است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و دلیل استحکام آن نیز جنس موادی است که در بدنه آویزها به کار رفته است. جنس آویزهای شرکت تک کار از چوب روس است، و همین امر باعث به وجود آمدن ویژگی خاصی در این آویزها شده که در صورت نصب در مکان مورد نظر، زیبایی چشم نوازی را در محیط پیرامون خود به وجود می آورد.

وزن بسیار مناسب و سبک آویزهای چوبی باعث استقبال پرشور مشتریان عزیز از این محصول شده است. شما می توانید لوسترها و آویزهای بیشتر را با طرح و نقش زیبا و خاص در جنس های مختلف (برنزی، کریستالی، فلزی فانتزی و...) از سایت نوژین کالا مشاهده و خریداری نمایید.

نقد و بررسی اجمالی آویز چوبی شرکت تک کار

آویز های شرکت تک کار از زیبایی و وزن کمی برخوردار بوده و کاربردهای زیادی دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و انتخاب خود، از یک چراغ آویز چوبی برای تغیر دکوراسیون منزل خود به یک محیط روستیک استفاده کنید، یا با استفاده از چراغ آویزهای به روز و امروزی مانند چراغ آویز اُپِن، ظاهری مدرن و جذاب را برای آشپزخانه خود به ارمغان بیاورید.

پیشنهاد می کنیم با توجه به رنگ قهوه ای سوخته بدنه و یَراق این آویز، برای روشنایی آن از لامپهای با رنگ آفتابی 10 تا 15 وات استفاده نمایید. در صورت نیاز به خرید لامپ می توانید به بخش لامپ LED همین فروشگاه بروید و برای آویز خود، لامپ نیز خریداری کنید. همچنین می توانید با خرید چراغ آویز برای اتاق خواب منزل خود، زیبایی فوق العاده ای به اتاق خواب خود ببخشید.نقد و بررسی کلی آویز چوبی 3 شعله مدل ستاره

آویز چوبی سه شعله مدل ستاره به عنوان آویز چوبی به شکلی خاص و سمبلیک طراحی شده و می تواند علاوه بر نمادی از یک ستاره، نمایانگر یک گل باز شده در میان گلبرگهایش نیز باشد. این آویز چوبی فانتزی از سری محصولات جدید تک کار است و طرفداران زیادی هم پیدا کرده. نظم خاصی که در چینش هلال های چوبی در کنار هم به کار برده شده به همراه نجاری و پرداخت با کیفیت آن، محصولی خلاقانه و خوش فرم را خلق کرده. متناسب با ترکیب چراغ، از حباب های خمره ای شکل و عسلی رنگ که با نقوش تزئینی کلاسیک آراسته شده، استفاده شده. چراغ دیواری هم شکل با این آویز نیز در بخش محصولات شب خواب و چراغ دیواری همین فروشگاه قابل دسترس است.

شکل زنجیر بکار رفته در آویز چوبی سه شعله مدل ستاره شرکت تک کار نیز با ترکیب یک قطعه چوبی دوکی شکل در میانه آن، موجب جذابیت و جلوه زیباتری برای آن شده است. حتی طراحی تاج بالایی آویز نیز با چوب و به شکل زیبایی انجام شده که نشان از حسن سلیقه تولید کننده آن است تا شما یک کار تمام چوب ارزشمند را تهیه نمایید. بدنه کاملاً چوب روس و رنگ کاری و پرداخت فوق العاده با کیفیت این آویز، محصول با کیفیت و خریدی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مقاومت و استحکام در شرایط آب و هوایی مختلف و عدم ترکیدگی و باد کردگی بدنه چوبی و یراق آلات مرغوب از ویژگی های دیگر این آویز است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
جنس بدنه
چوب روس
رنگ بدنه
قهوه ای سوخته
تعداد شاخه
ندارد
تعداد شعله
3 عدد
جنس حباب
شیشه ای
نوع حباب
خمره ای عسلی مات 14
نوع سرپیچ لامپ
E27
قطر/عرض(cm)
50
ارتفاع(cm)
75
میزان نوردهی
فضایی در حدود 12 متر
لامپ متناسب
LED حبابی 9 تا 12 وات
نوع کاربرد
آویز
کاربری
اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه، روی کانتر و پیشخوان فروش و ...
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا