قم-میدان امام خمینی(ره) - بلوار شهید بهشتی- نبش تقاطع مطهری جنوبی
شماره تماس:
025-36622361
دسته‌بندی کالاها
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قوطی روکار مینیاتوری تک فاز مدل سارو

تابلو مینیاتوری کد FUSR-0002

0 از {{model.count}}
متراژ یا تعداد
نوع
    ویژگی های محصول :
  • شرکت تولید کننده : سارو
  • جنس رویه : پلاستیک PVC
  • رنگ رویه : سفید
  • جنس جعبه توکار : PVC
  • رنگ درب : ندارد
16,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

از انواع تابلوهای مینیاتوری به عنوان تابلوی تقسیم واحد استفاده می شود که بسته به تعداد سرخط های درنظر گرفته شده برای هر واحد، از اندازه ها و ظرفیت های مختلف تابلوی مینیاتوری استفاده می شود. در هر واحد مسکونی یا اداری که به روش مهندسی ساخته شده باشد، جریان برق کلیه وسایل الکتریکی نظیر کلیه مدارهای روشنایی، پریزهای برق، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و... به صورت یکپارچه و متمرکز از این تابلو تغذیه می شوند. سیم برق اصلی از کنتور مستقیماً وارد تابلو شده و از طریق خط بندی های انجام شده و فیوزهای مینیاتوری، توزیع می شود. محل قرارگیری آن معمولاً در ورودی ساختمان یا جایی که بهترین و ایمن ترین دسترسی را به سرخط های یک ساختمان داشته باشد است.

جنس بدنه آن ها از پلاستیک ساخته می شود تا در برابر اتصالات ناخواسته ایمن تر باشد و درب دسترسی به فیوزها نیز عمدتاً به صورت شفاف ساخته می شود تا وضعیت فیوزها قابل مشاهده باشد. تابلوهای مسکونی و اداری به صورت توکار و تابلوهای تجاری و کارگاهی بعضاً به صورت روکار نصب می گردند.
برای خرید یک تابلوی مینیاتوری بعد از محاسبه تعداد فیوزهایی که قرار است با احتساب یکی دو جای رزرو در تابلو قرار بگیرند، به مواردی نظیر داشتن شینه ارت و نول توجه کنید. در ساختمان هایی که سیم کشی مخصوص ارت اجرا شده باشد، محل اتصال و همبندی سیم های ارت واحد، همین تابلو است که البته این تابلو فاقد شینه ارت و نول است و در صورت نیاز می توانید از شینه های فانتزی استفاده نمایید.
در صورت برچسب زدن بر روی هر سرخط یا در کنار هر فیوز مینیاتوری، به راحتی می توانید برق قسمت مشخصی از منزلتان را قطع نمایید و یا اگر یکی از فیوزها قطع شده باشد می توانید تشخیص دهید که مربوط به کدام قسمت از منزل است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
شرکت تولید کننده
سارو
جنس رویه
پلاستیک PVC
رنگ رویه
سفید
جنس جعبه توکار
PVC
رنگ درب
ندارد
چراغ سیگنال
ندارد
حداکثر ظرفیت فیوز
1 وات
عرض بیرونی (cm)
5
ارتفاع بیرونی (cm)
13
عمق توی کار (cm)
6
نوع نصب
روکار
ابعاد توی کار
ندارد
تعداد طبقه
1
شمش نول
ندارد
شمش ارت
ندارد
نوع ریل داخلی
ندارد
درجه حفاظت محیطی
IP20- عدم محافظت در برابر آب و گرد و خاک
جهت باز شدن درب
ندارد
کاربرد
قوطی نگهدارنده سه عدد فیوز مینیاتوری تک فاز یا یک عدد فیوز مینیاتوری سه فاز به صورت روکار
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
وزن
130